VOŠ nebo VŠ?

Anonymní
1.8.17 20:45

VOŠ nebo VŠ

Ahoj, v září bych měla nastoupit do druhého ročníku VOŠ obor Sociální pedagogika, kombinované studium. Jelikož si myslím, že v budoucnu nebude mít bohužel DIS už žádnou váhu, chtěla bych si radši udělat normální vysokou. Abych měla lepší uplatnění. Na jaře jsem úspěšně složila přijímací zkoušky na ZSF JCU obor Speciální pedagogika, kombinované studium. Jenže teď nevím pro kterou školu se rozhodnout. Všechno má své pro a proti a já prostě nevím.. :,( Nejraději bych studovala obě školy, jenže problém je v tom, že musím pracovat a dvě školy se skloubit s prací dají těžko. Navíc, když VOŠ studuji 190 km od bydliště. Tudíž jeden den v týdnu budu od 5h do 21h úplně mimo město. VŠ bych měla v místě. Chodila bych tam pá + so jednou za 14 dní. Zároveň jsem slyšela, už hoodně špatných zkušeností na ZSF JU a prostě mám strach, že by studium pro mne bylo noční můrou…Na druhou stranu na VOŠ se prakticky neučím, jen o zkouškovým a většinu zkoušek dají opravdu každýmu. Někdy je mi až líto, jakou úroveň to studium má. 8o Nevím jak si v hlavě uspořádat myšlenky. Mám pocit, že když se rozhodnu tak nebo tak, tak udělám chybu a budu litovat… Zas na druhou stranu je mým snem pracovat s dětmi. Nejlépe v jesličkách nebo v kojeneckém ústavu, což bych mohla už nyní, protože mám střední v oboru… ale toužím po vyšším vzděláním. Omlouvám se za anonym, ale nechci být spojována s nickem.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
30975
1.8.17 20:49

Budu asi znit namyslene, ale ono Dis nekdy melo nejakou vahu? Volila bych jednoznacne vysokou skolu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4523
1.8.17 20:59

Taky jsem pro klasickou vysokou. Dnes už i to Bc. má každej druhej, úroveň některých oborů je k pláči. Ale lepší něco, než nic. Navíc VŠ v místě je určitě lepší než VOŠ kdesi daleko. Pokud máš základ ze střední plus nějakou dobu studia VOŠ stejného zaměření, myslím, že bys to zvládnout měla.

• načítám...
  • Citovat