Výběr šicího stroje - váš názor?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
283
13.2.12 21:41

Výběr šicího stroje - váš názor?

Zdravím všechny šičky :lol: ,

chystám se kupovat šicí stroj, ale jakožto naprostý laik a začínající šička se tak trošku ztrácím v nabídce, takže se chci zeptat, jak hodně je podle vás pro běžné „domácí“ šití potřebný overlock? Jaký šicí stroj vlastníte vy - jaká jsou + a - :)

A jak se vám líbí tento stroj?

http://www.sici-centrum.cz/…-mystyle-100

Díky všem za odpovědi!!! :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1685
13.2.12 21:47

no je hezkej......

ale já jsem také takový laik, začátečník, a jak říkám já umím ušít, jenom to co se šije rovně ;) :mrgreen: :mrgreen: mně doporučovali Singer, tak ho mám…(hlavně kvůli servisu, opravám…) ale už je to 12 let, co ho mám…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31594
13.2.12 21:56

já jsem si teď koupila stroj - můj požadavek byl co nejnižší cena a horizontální chapač, aby se tam vkládali cívky spodní nitě vrchem. Nepotřebuju žádné vychytávky, jsem fakt totální začátečník, pro kterého i ušití povlaku na polštářek byl důvod k velkým oslavám nad mou šikovností :mrgreen:
Mám Brother bq 1700, zatím se mi šije krásně, pokud je to rovný, jakmile je nějaký oblouček, tak nastane peklo, ale předpokládám, že to bude tím, že mám obě ruce levý a jsem šťastná, že jsem si je zatím nesešila k sobě :twisted:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
283
13.2.12 21:57
:mrgreen: :mrgreen: :palec:
Gladys píše:
já jsem si teď koupila stroj - můj požadavek byl co nejnižší cena a horizontální chapač, aby se tam vkládali cívky spodní nitě vrchem. Nepotřebuju žádné vychytávky, jsem fakt totální začátečník, pro kterého i ušití povlaku na polštářek byl důvod k velkým oslavám nad mou šikovností :mrgreen: