Vycházky a kontroly

397
3.11.15 21:25

Vycházky a kontroly

Ahoj, zajímalo by mě, kdy nejdříve a nejpozději chodí kontroly. Jakou máte zkušenost? Případně, když jdu ráno k doktorovi a vycházky mám třeba od 14:00, jak se řeší kdy jsem odešla od lékaře a jak dlouho trvala cesta domů. Nebydlím ve městě, kde mám lékaře a když jdu ráno na krev, musím se pak zastavit někde na snídani (a když je mi dobře, kouknu i někam do obchodu…). Pro rýpalky - vycházky většinou ani nevyužívám, bývá mi zle, tak se nechci zbytečně vzdalovat z domu (i když bych mohla) - a když už jsem „v civilizaci“ a je mi fajn, chtěla bych toho využít.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
215
3.11.15 21:31

Tak kontroly prý nechodí akorát v době nočního klidu - tj. Od 22 do 6 ráno. Ale upřímně, už vidím, jak ti o půl sedmé ráno nebo v půl 10 večer zvoní úředník.

A s těmi vychszkami a doktorem nevim - je možné, že bys musela prokázat dobu u lékaře a nezbytně nutnou dobu mimo domov

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31672
3.11.15 21:32

Když jsi ten den u dr, tak ti to asi v pohodě projde, ujet bus může vždycky, když jsi z vesnice. jinak můžou kdykoliv kromě nočního klidu, tuším 22-06?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4147
3.11.15 22:00

@LauraLola Když jdeš k lékaři, můžeš jít mimo vycházky. On ti pak napíše do neschopenky datum, kdy jsi u něho byla. V kolik jsi tam byla, snad nikdo neřeší. Ujel ti bus, u doktora byla fronta, atd. Myslím, že máš pak jakoby omluvenku na celý den.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16986
3.11.15 22:02

@LauraLola jak pisou holky, jen pozor, at te nevidi prejicni kolegove apod.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
206
3.11.15 22:35

Většinou jsi tím lekarem krytá a mas razítko nebo si ho zpětně nechas dat :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1234
3.11.15 22:40

Zadny zakon dobu kontroly nespecifikuje. Mela by byt ale provadena mimo vychazky a s ohledem na dobu nocniho klidu. No, chytre to vymysleli…

• načítám...