Vychytávky do 1. třídy

Anonymní
24.6.17 19:24

Vychytávky do 1. třídy

Všechny zdravím. Příští rok mě čeká premiéra v 1. třídě jako třídní učitelka a tak sbírám a hledám tipy nejen pro výuku, ale i pro zpříjemnění zázemí pro děti, vstřícné prostředí pro rodiče a v neposlední řadě i zjednodušení mé práce. A jelikož je tu spousta šikovných osob, rozhodla jsem se, že zkusím štěstí i tady. Co by se Vám, jako rodičům nebo vašim dětetem líbilo, případně už osvědčilo? A co Vám, paní učitelky a pání učitelě usnadnilo a zpříjemnilo práci? Na co bych nemèla zapomenout? Jak si pomoci s organizací? Co objednat? Moc děkuji a přeji krásný den :)

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
69235
24.6.17 19:32

Co tedy u nás máme od první třídy jsou razítka se jmény dětí. Prostě jsem nechala udělat učitelce razítka, kde je jméno Andrea VOMÁČKOVÁ, klasický samobarvící razítko, stálo to pár korun, teď končí 4. třídu a stále je používají :mrgreen: Nadtiskává sešity, všechny papíry, všechny kartičky z matematiky, písemky, věc k nezaplavcení. Má je v šuplíku se všemi dětmi.

Příspěvek upraven 24.06.17 v 19:32

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6945
24.6.17 19:38
@Anonymní píše:
Naše paní učitelka nám dala seznam s věcmi, které zájemcům nakoupila - čtvrtky, křídy, tempery atd. Takže pro rodiče to bylo úplně bez starostí.:) Stačilo nám koupit jen kufřík, nůžky, bačkory a věci na TV. Dále každé dítě mělo razítko se svým jménem a příjmením, to využila hodně. Do žákovské přicvakla sešívačkou nakonec plastikovou kapsičku s drukem, a do té dávala buď ona vzkazy nebo rodiče pro paní učitelku, stejně tak třeba peníze na výlety atd. To byla dobrá vychytávka. ;)

jé, too bych uvítala i u nás :(, za toto se přikláním :), asi razítka byly za poplatek, ale to by asi rodičům tolik nevadilo :think:, mě by to nevadilo

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2027
24.6.17 19:41