Zpoždění menstruace po vysazení antikoncepce

Anonymní
24.10.19 17:46

Vysazení antikoncepce spozdeni

Ahoj chtěla by jsem se zeptat. Vysadila jsem před 2 měsíci antikoncepci (Tri-regol). První měsíc jsem měla spozdeni týden. Teď už 3 týdny. Je to normální nebo si mám udělat test? :nevim:

  • Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6727
24.10.19 17:50

Jo, taky jsem to tak měla a těhotná jsem nebyla. Ale to neznamená, že nemůžeš být. ;)

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1308
24.10.19 18:03

Občas se stane že menstruace nenaběhne tak jak má. Hormony se rovnají. Test si ale můžeš zkusit udělat o tom žádná.

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21091
24.10.19 19:06

Měla jsem po vysazení 3* pár dnů zpoždění. Dvakrát nic a potom už jsem byla těhotná. Ale je to hodně individuální.

  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Zkušenosti a hodnocení

GS Mamatest

  • (3.6) + 166 recenzí

Digital

  • (4.2) + 99 recenzí

K2 Complex

  • (4.8) + 80 recenzí

Quattro+

  • (4.7) + 70 recenzí

Poradna gynekologa

Ikona - Jiří Škultéty

MUDr. Jiří Škultéty