Vysoká škola s dětmi

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Katrin1805
Nováček 9 příspěvků 27.01.19 23:17
Vysoká škola s dětmi

Ahoj holky,
je tu nějaká, která studuje a už má miminko? Právě jsem začala 5. měsíc a chtěla bych si podat přihlášku na UK.
Studovala jste nějaká 1. ročník a narodilo se vám do toho miminko? Chtěla bych vědět, jak moc je to náročné a zda vůbec reálné. Uvažuji o dálkovém studiu.
Děkuju :srdce:

Reakce:
smajlik345
Zasloužilá kecalka 570 příspěvků 27.01.19 23:26

Osobní zkušenost nemám, ale reálné to je. Moje sestřenice studovala dálkově mat. nástavbu, starala se o dítě a ještě pracovala. Další studovala vš při dítěti. A kámoška dokončuje vš s dítětem

pomme
Stálice 94 příspěvků 27.01.19 23:28

Řekla bych že bude hodně záležet na oboru, ale osobní zkušenost nemám.

Térouš
Echt Kelišová 8470 příspěvků 27.01.19 23:46

Studuji pátý ročník Mgr. a porodila jsem při škole dvě děti, starala se o nedonosence, jezdila tři měsíce za malou do nemocnice. Obě těhotenství ke všemu riziková, musela jsem několik zkoušek přeložit. Nic není nemožné, ale uvědom si, že obetujes čas s rodinou. To me vždy bolelo nejvíce

Kristynka22
Kecalka 404 příspěvků 27.01.19 23:47

Já za 2 měsíce rodím, tak pak můžu dát vědět :lol: Záleží na vůli, pokud to opravdu chceš vystudovat, tak to vystuduješ, známá si mateřskou chválila, že se mohla učit, kdyby chodila do práce tak říkala, že by to neudělala (příchod domů až pozdě večer, stres z práce, do toho starost o domácnost). Já dodělám letní semestr s mimčem a pak budu přerušovat, obávám se ale, že už se k tomu nevrátím :lol: Stačilo mi teď zkouškové + neskutečná těhotenská únava, byl to masakr učit se na zkoušky, když se mi po 10 minutách čučení do papírů zavíraly oči. Ale já nejsem moc akademický typ, ten koho to baví a titul chce, tak zatne zuby a prostě to udělá :kytka:

Valerie83
Kecalka 289 příspěvků 27.01.19 23:53