Využít příležitost nebo ne?

Anonymní
28.7.20 15:01

Využít příležitost nebo ne?

Krásný den všem,

jsem doma s dětmi už 9 let. Synovi je 8 (jde do 2. třídy), dceři 5 (MŠ). Studuji VŠ. Přes den se učím, odpoledne jsem s dětmi, starám se o domácnost. Manžel podniká. Během mého studia se profiluji určitým směrem, ale je tu ještě jeden směr, který mě velmi láká a souvisí s mým oborem. Mé vzdělání bude umožňovat obě varianty. Rozhodnou se musím sama, ale doufám, že mi tato diskuze pomůže ucelit a srovnat si myšlenky a poznat i jiný pohled na věc.

První: dostudovat v klidu doma, když tu možnost mám a najít si třeba něco na zkrácený úvazek v oboru, po studiu mám v plánu ještě dodělání specifického kurzu pro úzkou specializaci, která je v ČR nedostatková a práci bych našla snadno - byla bych více s dětmi, stíhala kroužky atd. Hlídání nemáme žádné, pouze se s manželem střídáme, pokud je to možné.

Druhá: dostala jsem nabídku jít pracovat na velmi lukrativní pozici, která mi přinese mnoho zkušeností, opět je to práce velmi specifická, zajímavá a jedná se o příležitost, která se prakticky neodmítá. Na tuto pozici a do této organizace je obrovský nával a já mám možnost se tam dostat ještě před ukončením studia s tím, že tam budu muset pracovat 3 roky. Nejedná se ale o práci, která je pro mě srdcovkou. Je to ovšem směr, o kterém jsem jednou delší dobu uvažovala a zajímala se o něj. Jenže denně bych vstávala v 5 ráno (což vstávám normálně) a vracela bych se v 16,30-17 h domů. Cesta do práce cca 40 min. Jenže - zvládnu dokončit školu? Poskytují sice studijní volno, ale nevím, jak bych se naučila na státnice, napsala bakalářku a ještě takto pracovala. Děti prakticky uvidím až po škole, udělám úkoly, pohraji, večeře a spát a já jsem pak už tak gumová, že nedovedu ještě do 23 h sedět a učit se, když bych měla vstávat. Momentálně sice v 5 vstávám, ale mohu si přes den schrupnout, takže večer funguji normálně. :mrgreen: