Zamítnutá reklamace kočárku

58
2.6.21 18:50

zamitnuta reklamace kočárku

Dobrý den, máte nekdo zkušenost se zamitnutou reklamaci? jak jste postupovaly v případě ze jste nesouhlasily se zamitnutim? reklamovala jsem kocar skrze vykrivene kola do „A“ a ze jsem to způsobila ja nadmernym zatizenim rukojeti, coz je nesmysl, zkousela jsem schválně zatlacit na rukojet zda se tam ha prenese na kola a vubec, vzdy ma snahu se leda tak převrátit, navic i kola z vnitřní strany jsou dost znicene, pan řekl ze je to běžné opotřebení, což se mi taky nezdá, ale nemam pobliz zadny kocar se kterým bych porovnala… chtěla jsem po obchodu protokol ze servisu, ale na ten zepry nemam narok, jelikoz jsem uzavrela kupni smlouvu s obchodem a ne servisem, takze zavadu sepsal do nejakeho protokolu pouze obchod a nemám zadny dukaz toho ze kocar opravdu odeslaly do autor. servisu jak tvrdi, chci se jeste nejak branit jenze nevim jak… samozřejmě kočár uz v zaruce neni, vratily mi ho z reklamace az po skončení, jelikoz z duvodu uzavreni obchodu mi ho od listopadu odmitaly prijmout

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8436
2.6.21 18:55

Pokud jej reklamuje s do půl roku po koupi, tak tento protokol musí předložit prodejce. Pokud je to dýl. Tak musíš ty doložit znalecký posudek, že to není tak jak ty říkáš.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
64236
2.6.21 19:15

@1.Lucia kočár, udělat Znalecky posudek a s tím k soudu. Moc možností nemáš

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
58
2.6.21 19:18

@Cenarius no zaruka skoncila 3 týdny zpět, kočár jsem z reklamace vyzvedla včera, takze si musim najit nejaky servis kočárku, zaplatit opravu a jestli tam posoudi, ze jsem to nezpusobila ja, tak mám právo po nich žádat nahradu?…ted to resim s obchodem, chtěla jsem kontakt na servis, ze si ho tam pošlu znovu sama, ze ho chci opravit i kdyby na sve naklady a napsaly ze kocarky malokdy nekam posilaji, ze zasilaji video nebo foto závady a dle toho se posuzuje zamítnutí mebo prijeti, coz je uplny nesmysl, z fotky nemohly vyvodit to, ze jsem to zpusobila ja

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2929
2.6.21 19:23

Přes lock down pokud meli servis a prodejnu zavrneou by se záruka mela prodlouzit, ne? Vsude to tak meli mi prijde. Kolik stoji nova kola? Jestli neni levnejsi varianta je sehnat na bazaru. Kazdopdne ti prodejci jsou smejdi.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
53485
2.6.21 19:28

Záruční doba se ti prodlužuje o tu dobu, kdy bylo zboží v reklamaci.
Ovšem jak je to s tím, kdy tys chtěla reklamovat už před půl rokem, a obchod to odmítnul převzít, neb byl zavřen, asi moc neporadím. Z logiky věci ale nebyl zádrhel na tvé straně. Zkus se obrátit na ČOI, ať prověří, zda při vyřizování reklamace postupovali správně (nebudou posuzovat, zda byla reklamace opráněně zamítnuta či ne). A nebo krok č. 1 - sděl obchodu, že se obrátíš na ČOI.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
58
2.6.21 19:29

@Micaella22 no taky jsem si myslela ze prodlouzi a ne, neni to jejich povinnost zepry…na cenu kol jsem se nedivala, sice psaly ze jsou ohle ty osky na nich, ale me prijde ze s tema nic neni, nevidim zadne vyhnutí, takze podle me je chyba jinde, nejvic mě štve ze ja kocar opecovavala aby nemel jediny skrabanec, neskladala jsem ho ani do auta, prostě jsem ho mela v dokonalém stavu a ty kola jak se vykrivily tak dřou o konstrukci a ie to tam úplně zničené…ale jinai kocar stal 15 tisic, takže kdyby pomohly nove kola, rozhodně se vyplati ie koupit

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
32127
2.6.21 19:30

@1.Lucia

Já bych zavolala na ČOI.

A zeptala bych se, jestli by Ti neměli prodloužit záruku, když byly ty zavřené krámy a nechtěli v té době vyřídit rekl.
Protože některé obchody reklamace normálně řešily.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20754
2.6.21 19:39

Obchod to trochu podělal. Reklamaci jsou povinní přijmout kdykoliv bez ohledu na uzavření obchodu. S tímto se rovnou obrať na ČOI.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
76727
2.6.21 19:49
@Janli píše:
Obchod to trochu podělal. Reklamaci jsou povinní přijmout kdykoliv bez ohledu na uzavření obchodu. S tímto se rovnou obrať na ČOI.

Teď je otázkou, jestli ji to dali písemně, nebo jen řekli per huba :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
836
2.6.21 19:49

@1.Lucia tak teď jde o to co je ohnuté z fotky to není poznat jestli ta hřídel o průměru možná 8 mm tak ta se dá ohnout bez problémů pokud je kolo dost daleko od rámu ( dalšího spoje hřídele s rámem ) jinak hřídel bych nahulvata srovnal ve svěráku a možná vyztužil nevím jak moc by si na to tvůj manzel troufnul
Anebo uhynuli v lepším případě ložiska což je za pár korun opravitelné nevím jestli má každé kolo 1ci 2 ale takhle malé stojí třeba 50kc

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8436
2.6.21 19:53
@1.Lucia píše:
Dobrý den, máte nekdo zkušenost se zamitnutou reklamaci? jak jste postupovaly v případě ze jste nesouhlasily se zamitnutim? reklamovala jsem kocar skrze vykrivene kola do „A“ a ze jsem to způsobila ja nadmernym zatizenim rukojeti, coz je nesmysl, zkousela jsem schválně zatlacit na rukojet zda se tam ha prenese na kola a vubec, vzdy ma snahu se leda tak převrátit, navic i kola z vnitřní strany jsou dost znicene, pan řekl ze je to běžné opotřebení, což se mi taky nezdá, ale nemam pobliz zadny kocar se kterým bych porovnala… chtěla jsem po obchodu protokol ze servisu, ale na ten zepry nemam narok, jelikoz jsem uzavrela kupni smlouvu s obchodem a ne servisem, takze zavadu sepsal do nejakeho protokolu pouze obchod a nemám zadny dukaz toho ze kocar opravdu odeslaly do autor. servisu jak tvrdi, chci se jeste nejak branit jenze nevim jak… samozřejmě kočár uz v zaruce neni, vratily mi ho z reklamace az po skončení, jelikoz z duvodu uzavreni obchodu mi ho od listopadu odmitaly prijmout

A ty jsi písemné reklamaci uplatnila? A následně řešila s obchodem, jak jim to zboží máš doručit? Zavřená provozovna je problém obchodníka, ale ty musíš mít důkaz, že jsi reklamaci podala. Poté by se dalo řešit odstoupení od smlouvy, jelikož ti tu reklamaci vůbec nevyřešili.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
58
2.6.21 19:53

@JiříkMazlík mě právě neprijde ze by to bylo ohle, vypada to naprosto v pořádku, fotila jsem tam ten „ohlodany“plast kolem

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
58
2.6.21 19:57

@Cenarius zasilala jsem jim popis a veškeré foto mailem a na to mi idpovedely ze bohuzel to neni zavada co se da resit zaslanim novehu diku a musim pockat až otevřou, tak jsek jim psala ze ho zašlu kdyz ho nevezmou osobne( i kdyz mely vydejni okneko v dobe kdy se mohly prodavat pomucky pro těhotné a tak) ale na to odpovedely ze jelikoz jsou vedeni jako prodejna kočárku a ne dětského zbozi tak ho prijmout nemuzou ani osobne ani poštou, protoze musime sepsat protokol…na ČOI jsem tehdy volala a i psala a chytrejsi z toho nejsem, po tel mi rekl ze nejou povinni ho převzít a prodlouzit zaruku, ale jelikoz jsem zavadu oznamila pisemne v dobe zaruky tak může ho musi prijat i po zaruce a pani z cou co odepisovala tak ta zas psala že jsou povinni kocar prijat postou a pokud ne, tak prodlouzit zaruku o dobu v bylo zavřeno…a ted si vyberte :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
836
2.6.21 20:00
@1.Lucia píše:
@JiříkMazlík mě právě neprijde ze by to bylo ohle, vypada to naprosto v pořádku, fotila jsem tam ten „ohlodany“plast kolem

Kola do A jsou jestli dobře chápu vidět při pohledu z předu ( ze zadu ) a je to hodně? Pokud tedy máš orvane vnitřní strany gum tak to musí být někde ohlede nebo vůle v ložisku když zahybes kolem zkus to třeba porovnat podle pravítka nebo něčeho rovného jestli není i někde uprostřed prohnutá. A tu fotku těch kol do áčka by šlo udělat?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat