Zásahy do porodu

37
12.12.11 13:42

Zásahy do porodu

Zúčastněte se průzkumu ohledně zásahů do porodu viz Zásahy do porodu
A diskutujte :)
Které zásahy vám nejvíce vadily, které vám přišly zbytečné, které rutinně prováděné apod.? Jaké jsou vaše zkušenosti?

Příspěvek upraven 12.12.11 v 13:46

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
18223
12.12.11 13:43

Stránka mi nejde otevřit

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
37
12.12.11 13:46
Nainuva píše:
Stránka mi nejde otevřit

Chyba v odkazu. Už by mělo být vše OK. :dance: Díky za upozornění :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3540
12.12.11 14:02

stránku znám, dotazník vyplněn :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24798
12.12.11 14:02

Moc zásahů nebylo - infuze se spasmolytiky asi půl hodiny před porodem, cca pět minut před porodem přidán oxytocin - po mém souhlasu.
A nástřih.
Nejsem lékař, tak nevím, nakolik to bylo nezbytné, ale nepřipadá mi, že by to bylo prováděno jen tak rutinně, za nástřih se mi PA omlouvala, že původně nechtěla, ale přišlo jí to lepší, byl jen malý.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31594
12.12.11 14:05

Jinak při prvním porodu mi vadilo hlavně rutinní nastřižení a z toho několika vrstevné šití a bezdůvodný odnos dítěte.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13046
12.12.11 14:07

já byla tak hotová že mi bylo všechno co se mnou dělaly úplně šumák!!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
18223
12.12.11 14:08

Vyplněno.
U mě zavedení kanyly pro oxytocin - měla jsem nepravidelné kontrakce a při tlačení slábly, takže jsem pak tlačila"na slepo"
nástřih - byl potřeba, i přes nástřih jsem praskla v jeho pokračování
a ještě na mě PA „skočila“, jak se říká. Protože už jsem tlačila dlouho, malý měl krátký pupčník a už musel ven.

Všechny ukony beru jako nezbytné a jsem za ně ráda.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
18223
12.12.11 14:08
Gabrielaaa píše:
:palec: :mrgreen:
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31594
12.12.11 14:12