Zaseklá jehla ve stroji Singer Simple

4
29.4.20 23:22

Zaseklá jehla ve stroji Singer Simple

Holky, moc vás prosím, potřebuji vyměnit ve svém stroji jehlu. Zatím poprvé, jsem začátečník a nešiji dlouho. Ať se snažím jak se snažím, povoluji kolečko a jehla se absolutně nehne. Jehla se při šití ohnula, je možné že se tam nějak „zarazila“ tím tupým nárazem? Je to na reklamaci? Nebo mám více tahat? Vzala jsem k tomu i chlapa a marné. Díky za rady! :zed: :nevim: :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6650
29.4.20 23:49

A jehla je dole, nebo nahoře? Pokud je dole, tak je potřeba uvolnit podavač látky. Jinak pohledejte na YouTube, na většinu šicích strojů tam najdete video návody. Našla jsem i jeden o údržbě mojí Singrovky zroku 1870. I na můj aktuální šicí stroj Bobbin.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1908
30.4.20 07:13

@anulef mám stejný stroj a měla jsem poprvé strašný problém povolit utažení jehly, nakonec to šlo kleštěmi. Když bylo kolečko povolené, tak vypadla v podstatě sama. Nemyslím, že by se měla kde zarazit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
711
30.4.20 07:26

@anulef vim, kde je problem-stalo se mi uplne to same. Kdyz tem sroubek uplne vymotas, tak na konci uvidis, ze je zalomeny-mel by mit takovou tupou spicku. Posilala jsem to na opravu a na tohle mi bylo receno, ze je to moje vina, ze jsem to moc utahla (ze pry se na to nevztahuje zaruka). Zaplatila jsem myslim 900,– :zed:
Jinak oprava je uplne jednoducha-musis „rozriznout“ tu cast, co drzi tu jehlu. Samotna soucastka stoji asi stovku na netu a pokud bych to vedela, co s tim je, tak si to udelam sama… Kdybys chtela odpoledne vyfotim.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4
30.4.20 07:44

Moc vám děkuju za odpovědi. Jehla je normálně nahoře. Jdu to zkusit dle vašich rad a dám vědět! :dance:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4
30.4.20 07:46

@kateka.1 tak joo, prosím, pošli fotku ☺️️ :palec: dekuji :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2350