Zcela bez menstruace - tipy na vyvolání

Anonymní
19.9.26 15:04

Zcela bez menstruace

Ahoj, je tu někdo zcela BEZ menstruace?
Mám primární amenoreu, do toho také již dlouho diagnózu PMOS a menstruaci jsem v životě neměla.

Zkoušela jsem menstruaci nějak vyvolat přírodně, nepovedlo se. Injekcemi Agolutinu také nic, při zkoušení HA pouze slabounké krvácení + šílené stavy, musela jsem vysadit.

No, bude mi 23, s partnerem začínáme přemýšlet nad miminkem…teď po VŠ jsem začala pracovat + do toho ještě dále studuji další VŠ. Jsem velice mateřsky založená a děti miluji, pracuji ve školství a začínám pociťovat vážně velkou touhu po vlastník dítku… :oops:
Povinností mám až až, samozřejmě bez kapky stresu se to neobejde. Ale jsem bezradná a začínám znovu přemýšlet nad nějakými hormony….
Jak jste prosím něco takového řešily Vy? Gynekolog mě do hormonální léčby naštěstí nenutí, ale ničím se nám to nepodařilo vyvolat (ani doplňky stravy, ani alternativními cestami, prostě nic nezabírá).

Budu ráda za jakékoliv postřehy a přeji hezké dny.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
80319
19.9.26 15:12
@Anonymní píše: Více

tak hlavně je potřeba zjistit PROČ nemáš menstruaci, bylinky a čáry máry k tomu asi nepomůžou

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.9.26 15:34

@stinga nikdo neví…prý asi geneticky.
Matka i sestry (i babičky měly) mají menstruaci pravidelnou, od útlého věku. U mě nic. V genetice se našla jen možná příčina PMOS, nikoliv absence menstruace…nikdy neví, bohužel.

• Citovat
  • Upravit
35513
19.9.26 15:53

Tak to asi neni uplne pravda, ne? Asi vedi, proc to tak mas, ale nevedi, proc zrivna ty. Takze, co je tedy pricina?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
19.9.26 16:07

@mroe no, netuším. Sám gynekolog říkal, že prostě neví.
Možná tam i nějakou roli hraje PMOS, ale tam je spíše typické to, že je menstruace nepravidelná…ne že není a nikdy nebyla.

• Citovat
  • Upravit
80319
19.9.26 16:19