Zdrávka - pokračovat ve studiu?

Anonymní
10.12.13 16:06

zdrávka - pokračovat ve studiu?

Ahoj, studuju všeobecnou sestru, baví mě to, jsem teprve v prváku, ale mám hrozný problém (i některé mé spolužačky) se strachem z aplikace injekcí, infuzí atd. (nemám sš zdrávku a vše se učím od začátku). Bojím se, že vystuduju tuhle školu a po vší námaze atd. nebudu schoponá tenhle strach přemoct. Bojím se, že někoho ublížím. Na druhou stranu si myslím, že ten strach může být způsobený tím, že vlastně ještě nic neumím a neznám přesné postupy, přesto nevím, jestli to není důvod ukončit studium. Chtěla jsem se zeptat sestřiček, které tady jsou, jestli se když začínaly taky takbály a jestli ten strach překonaly nebo jestli si myslíte, že to bude časem lepší? Děkuju za radu

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4172
10.12.13 16:10

Ahoj, já jsem na střední chodila na gympl a po něm jsem teprve šla na vejšku zdravotnickou. Ten strach znám úplně přesně - pocit, že někoho stoprocentně zabiješ, viď? :-) Neboj, praxí se toho pocitu zbavíš :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
85908
10.12.13 16:14

Ja jsem teda doktor a strach jsem mela ze zacatku stejny, kdyz sem aplikovala leky, to prejde casem s praxi!! Neni duvod studium prerusit. Je to vse jen o treninku.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.12.13 16:14
@Nikaa88 píše:
Ahoj, já jsem na střední chodila na gympl a po něm jsem teprve šla na vejšku zdravotnickou. Ten strach znám úplně přesně - pocit, že někoho stoprocentně zabiješ, viď? :-) Neboj, praxí se toho pocitu zbavíš :-)

No to jsem ráda, trochus mě uklidnila, a ty už pracuješ? No a za jak dlouho ses toho strachu zbavila Ty?

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
10.12.13 16:15
@blumen píše:
Ja jsem teda doktor a strach jsem mela ze zacatku stejny, kdyz sem aplikovala leky, to prejde casem s praxi!! Neni duvod studium prerusit. Je to vse jen o treninku.