Zhnisané očko a Ocuflash

11620
22.5.15 20:41

Zhnisané očko a ocuflash

Ahoj, dnes v poledne jsem si všimla při vyzvedávání ze školky, že má dcerka zhnisané očko. Volala jsem rychle naší lékařce, doporučila kapat Ocuflash a kdyžtak v pondělí pro atb kapky. Začala jsem kapat okamžitě a do večera jsme to stihly 5×. Ještě večer očičko teklo, měla ho i trošku jakoby malinko nateké a mnula si ho sem tam během dne, jinak si nestěžovala. Máte někdo zkušenosti? Nebude lepší zajet zítra na pohotovost pro atb nebo ten Ocuflash může ještě zabrat do pondělka :think:? Díky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10351
22.5.15 20:45

Myslíš jako zánět spojivek? Ocuflash neznám, ale mívám Ophthalmo-septonex (snad to píšu dobře :roll: ) a kapu klidně týden, vždycky trvá den dva, než se to viditelně zlepší a když vidím, že se to, byť pomalu, lepší dál, tak prostě kapu, nač hned atb? :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11620
22.5.15 20:49

@zuzouš Asi zánět spojinvek, ano. Díky, to jsem potřebovala vědět, že se to může zlepšit i bez atb. Tak zkusím vytrvat. Ocuflash je přírodní atb ze světlíku, měl by zabírat líp jak ten O. septonex. Co školka, když nebude už mít hnis, mám poslat, nebo odhlásit?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10351
22.5.15 21:05

Do školky ti jí s chytlýma spojivkama nevezmou, kde je ta hranice, kdy už poslat, to si asi každý musí určit sám. Já třeba posílám, když už pár dní nekapu. Chce to kapat fakt dýl, nepřestat hned po prvním zlepšení, jinak se to vrací. A ten Ocuflash je bez předpisu? To bych pořídila, zní to dobře.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7421
22.5.15 21:37

Moje zkušenost se zánětem u dcery spojivek před necelými 14-ti dny je…
V pondělí zánět spojivek, v úterý vysoké horečky, ve středu ráno CRP 80, odpoledne píchání ucha (bakteriální zánět) a až do soboty vysoký horečky, naž ta atb. zabrala…