Zjistí se, kdo psal email?

Anonymní
8.8.12 10:05

Zjistí se kdo psal email?

Ahoj vůbec nevím kam toto zařadit. Ale potřebuju rychle od vás odpověď, protože počítačům nerozumím. Chci se zeptat, když pošlu mail do jedné firmy, ta ho přepošle druhé a ta druhá ho přepošle třetí firmě. Může si ta třetí firma zjistit odkudbyl poprvé poslán? Děkuji

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
15319
8.8.12 10:08

V přeposlané poště je vidět adresa, ze které mail odešel. Takže ano, pokud to někdo v první či druhé firmě nesmaže.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
27281
8.8.12 10:08
@Anonymní píše:
Ahoj vůbec nevím kam toto zařadit. Ale potřebuju rychle od vás odpověď, protože počítačům nerozumím. Chci se zeptat, když pošlu mail do jedné firmy, ta ho přepošle druhé a ta druhá ho přepošle třetí firmě. Může si ta třetí firma zjistit odkudbyl poprvé poslán? Děkuji

Pokud si firmy budou přeposílat email s takzvaným FWD.: tak ano…

Nejsem odborník, ale co mě chodí emaily tak kolikrát i s předchozími adresami cizích lidí co si to také přeposílali :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14624
8.8.12 10:10

Pokud cíleně ta první firma nevymaže cokoliv z Tvého emailu - podpis, emailovou adresu......tak ano, ta třetí firma může vidět, kdo email psal původně

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14
8.8.12 10:11

Musím se přidat. Vidím to úplně stejně.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
8.8.12 10:14

A kdž ta adresa byla vymyšlená, tzn. nebylo tam jméno? Dá se ten člověk vypátrat?

• Citovat
  • Upravit
8566
8.8.12 10:19
@Anonymní píše:
A kdž ta adresa byla vymyšlená, tzn. nebylo tam jméno? Dá se ten člověk vypátrat?

Jako IP adresa jestli se dá vypátrat? Tak kdyby někdo moc chtěl, tak ano.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2090

Tak můžeš si založit kolik chceš emailu, ale mozna kdyby hodně chtěli tak podle IP, ale to nevím jistě :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14624

Vymyšlená adresa? To se pod ten email podepsal anonym?