Zkušenosti s macmiror

Anonymní
1.11.19 17:45

Zkušenosti s macmiror

Zdravím omlouvám se ze jsem anonymně ale stydím se. Cca před měsícem jsem měla nechráněný sex s kamarádem :zed: pak jsem si do 10 hod. Vzala pilulkou po (escapelle) od te doby mě začalo bolet močení a mám bílej hrudkovity výtok. Dneska jsem byla na gyndě a napsala mi Macmiror… všude jsem četla ze by to mohlo byt trichomoniáza… celkem dost se bojím. Má někdo zkušenosti a tím ze při kvasinkove infekce měl i zanet močového měchýře?? Děkuji moc za odpovědi :srdce:

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

6209
1.11.19 21:03

Mám kamarádku, která má vždy zánět močového měchýře zároveň s kvasinkama v pochvě. Možné to je a věřím, že taky dost nepříjemné. :? Macmiror je tuším antibiotikum, snad budeš mít po léčbě klid.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.11.19 22:17
@Petule030 píše:
Mám kamarádku, která má vždy zánět močového měchýře zároveň s kvasinkama v pochvě. Možné to je a věřím, že taky dost nepříjemné. :? Macmiror je tuším antibiotikum, snad budeš mít po léčbě klid.

Děkuji za odpověď. No snad to nebude nic vážného. Macmiror mám na 8 dni. Tak pak dam vědět jak to dopadlo.

  • Nahlásit
  • Citovat

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama