zkušenosti z Repromedy...

67
24.2.08 22:07

zkušenosti z Repromedy...

Ahojky holky, prosím má tu někdo nové zkušenosti s Repromedou dobré či zlé? Zajímá mě úplně všechno, na co se mám připravit, kolik to tam stojí atd. Jsem úplný nováček. díky moc

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymni
27.2.08 08:40

Ahoj, co bys chtěla vědět? Chodím do Repromedy a jsem spokojená. Ceny jsou v podstatě všude stejné, co jsem tak procházela brněnské CAR. Je tady velká výhoda, že dostaneš jednoho nebo jednu dr. a pořád chodíš k té stejné. Kdyžtak napiš, co by tě zajímalo a pokud budu vědět, tak odpovím.

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymni
29.2.08 15:44

Repromeda

Je mi 39 let, partnerovi 43 let. Máme dvě dospělé děti. Chtěli jsme ještě jednoho rosťáka, ale po vyšetření nám zjistili, že partner nemá již skoro žádné spermie a já že jsem již v po produktivním věku a že u mě pravděpodobně již ovuace vůbec neprobíhá. Byli jsme na jedné konzultaci v Repromedě v Brně, chtěli jsme to vzdát, ale přemluvili nás ať to zkusíme. Cyklus ( léčbu) jsem začala 22.1.2008, potřebovala jsem velké dávky hormonů, doplácela jsem 35 tis. za léky. Podařilo se nastimulovat 12 vajíček, 6 bylo zralých, oplodnit se podařilo 4 ( metodou ICSI) na embryotransfer zbyly 2 ( 2 nebyly úplně v pořádku). Emryotransfer byl šestý den po odběru. Nechali jsme zavést obě embrya ( jedno 20% úspešnost, dvě 50% úspěšnost). Včera a dnes 29.2.2008 pozitivní těhotenský test. Celkem nás to stálo 55 tis. Léčba se dala vydržet, je to jen měsíc, snášela jsem to velice dobře.
Takže děvčata, nepanikařit, a začněte včas, ať to nemáte zbytečně drahé :-))

• Nahlásit
  • Citovat
67
29.2.08 16:09

Repromeda

Ahoj holky, strašně moc děkuji za zprávičky. Není ta Repromeda předražená? Začínám uvažovat o Obilňáku, prý je to tam levnější, ale za to jsou dělší čekací doby. Pááni 55.tis. to je teda páka hlavně, že se povedlo. Gratuluji :)