2 měsíce bradavice

14
8.11.19 21:09

2 měsíce bradavice

Ahoj už přes dva měsíce máme bradavice, chodíme co 14 dní na dusík a přijde mi že místo zlepšení je to hroši. Paní mi řekla že to ma škrábat takovým tím kamenem a já četla že by se to nemělo :think: co by jste poradily prosím přijde mi to naše kožní má prd

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

3456
8.11.19 21:12

@petjir změnit kožního. Jsem laik, ale prijde mi, že se s vypalováním netrefil. Jinak bych koupila v lékárně vodičku na bradavice a tou to mazala. Jestli je to dítě, tak chudák.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13253
8.11.19 21:13

Ten dusík zabrat nemusí no. Já měla jako malá na chodidle a dostala sem takový jakoby lak, ten se namazal a když uschnul tak se to strhlo a musely se vytrhat ty kořeny. Ségra zas měla hodně bradavic na rukou když byla malá, dusík nepomoh, nakonec stačilo, když ji vyrizly mateřskou bradavici, tu první a ostatní zmizely samy :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8.11.19 21:15

Já odstranila bradavice na pate ani ne za týden na noc jsem rozkrojila strouzek česneku přivázala k bradavici tak asi tři dny a pak čtvereček slupky od banánů a byla pric banán byl lepší zdálo se my, že mizí od banánů rychleji.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14
8.11.19 21:25

No právě poprvé jsme šli 3 září a je fakt že to dělají rychle jak jednu tak druhou ale ta jedna se mi zdá škaredá malý si neztěžuje na bolest ale když mu to zmáčknu tak cukne že to trochu bolí, nechci moc na to sahat a četla jsem že česnek je dobrý ale pak jsem narazila i na toto : Pozor však na různé domácí rady a neodborné manipulace, jako je spálení česnekem, vymačkávání, vykousávání, vyškrabávání, řezání a pod), kterými můžete daný stav naopak ještě zhoršit.
Hledala jsem a v Jeseníku jsou 2 kožní ambulance ale podle toho co jsem četla ta samá Dr :(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20138
8.11.19 21:48