29.týden těhotenství - břicho mi přestalo růst

5
31.8.12 14:56

29.tyden - bricho mi prestalo rust

Zdravim, mam dotaz …jsem v 29.tydnu a prijde mi, ze mi bricho prestalo rust a vubec vsichni mi rikaji, ze na 7 mesic je nejake male. Doktor je na dovolene, tak musim pockat jeste 10 dni…nevi nekdo neco vic???

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
čtverda
31.8.12 14:58

:mrgreen: buď ráda, co by za to jiné mamky daly. pokud ti doktor na poslední návštěvě neřekl, že je něco špatně, co se bojíš? uvidíš poslední měsíc, budeš růst jak houby po dešti, jak já. celé těhotenství jsem zůstávala na své váze, přibrala jsem zatím pět kilo, jsem na začátku devátého měsíce a roste mi najednou břicho jako by mě ho někdo napustil plynem :dance:,takže se vůbec neboj. miminko je určitě v pořádku, nemusíš se bát, že se ti narodí nějaké pidimimi :srdce:

• Citovat
  • Upravit
17226
31.8.12 15:06

@momon Ahoj, samozřejmě nejsem lékař, a tvé bříško nevidím, ale u prvního tehotenství jsem měla mnohem menší břicho než ostatní(plno lidí tipovalo o 2měsíce méně) a vše bylo OK, protože syn byl uložený od začátku níž. Když se narodil, tak to byl macek :lol: Nyní mám 3týdny před termínem porodu druhého syna a opět mi tipují terpve na 7.měsíc, a dle UTZ je zase miminko velké, ale níž uložené.
Nenech se vyplašit velikostí břicha, jde hlavně o to, zda nemáš bolesti nebo jiné komplikace :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6263
31.8.12 15:12