Ahojky,poradí mi někdo

Anonymní
15.9.10 22:52

Ahojky,poradí mi někdo

Ahojky,poradí mi někdo :?:
V únoru jsem ukončila ŽL(PLATILA JSEM jen ZÁKL. POJ),a nastoupila na ÚP.Ted mi končí podpora a já zjistila že jsem těhotná…chtěla jsem si najít práci ale ted už mě nikdo nevezme,snad jen na nějakou brigádu,ale jedná se mi o to že na nic nemám nárok:na nemocenskou,na PMM,ani na výběr rodičáku(ten převod na otce dítěte už studuju ale co do té doby?)Na ŽL jsem byla 3 roky,oficiálně jsem samoživitelka dvou dětí a ted mám jen výživné a přídavky,,,s pří­telem spolu neoficiálně žijem,ale s jeho přijmem to dlouho neutáhnem,navíc bez porodného musím našetřit na výbavičku a kočárek(po dětech už nic nemám).Další jsme tak brzo neplánovali,chtěla jsem si napřed najít práci,ale ze zdrav. důvodů jsem musela ihned skončit s HA a už to bylo…
Tak co ?poradí mi někdo?Díky,,,,

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12735
15.9.10 23:14

Ahoj bohužel na pracáku jsi jen 6 měsíců v ochranné lhůtě a pak ti padají všechny nároky. Takže nedostaneš nic. Co se týče výbavičky a tak zkusila bych kamarádky, internet a tak hodně lidí daruje věci po dětech. Taky mám z druhé ruky a do poradny mám koupené dvoje hezké věci. Nevím jak jsi řpišla na to, že když si těhu tak tě nikam nevezmou? Pokud jsi to nikde neřekla že jsi těhu tak to nijak nezjistí myslím ten začátek a když už tak to může být každému putná. Nemohla bys znovu započít ten živnostenský list? Platit si nemocenskou a pak bys před porodem dostala normálně 6 týdnu nemocenskou apak 6 týdnu ještě potom a máš pak nárok na 3 letou variantu vím to jistě měla jsem to tak taky neměla jsem nárok na PPM.No a když je vše neofiko nemůžeš si zažádat o příspěvek na bydlení, sociální příplatek a tak? :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
15.9.10 23:25