Angína, nejí nic

467
11.8.14 20:21

Angína nejí nic

Zdravim děvčata…Dcera má angínu od včera 39horečky dneska už zlepšení máme 37,5,ale od ránami nic nejí jenom pije a na noc vypila mlíko. Máme antibiltika Ospen 400 po 8hodinách.+ jí dávám Ibalgin sirup.Ode dneška začala strašně slintat je to kté angíně? A kdy začne normálně jíst?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5130
11.8.14 20:22

Nejsem lékař, ale já bych nabízela a nenutila…jen tekutiny…nebo zkus jogurty, naře%d ji přesnídávku at vypije :think: hlavně musí pít

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
81532
11.8.14 20:24

Jestli pije, tak to neřeš. Dcer má periodický horečky, probíhá to jako angina, mívalal to co 3 týdny, ěhem těch 3 dnů snědla třeba za den půl mandarinky a pak to zase dojedla. Starší se z klasické anginy po ATB otřepal rychleji, obykle mu ATB zabraly dřív než za 24 hodin a jedl už pak normálně.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
27305
11.8.14 20:26

Slintá - kolik je jí?
Jinak pokud pije dost a pije mléko, neřeš. Krk bolí, dej jí 24-48 hod, aby to trochu přestalo bolet. Nebo zkus tekuté věci jako jogurt, přesnídávku.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4086
11.8.14 20:27

Máme to samé, teploty měl od pátku, to byl krk červený, ale prý ne angína. Od včera je bez teplot, ale angínu už má. Nechce moc jíst, málo pije, mlíko teda vypije, ale někdy je to taky boj a slintá neuvěřitelným způsobem. Podle mě nepolyká sliny, protože ho to bolí. Celý den má dudlíka, i když ho nikdy nějak extra nevyžadoval. Přeji brzké uzdravení :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
81532
11.8.14 20:27
@Clementine píše:
Slintá - kolik je jí?
Jinak pokud pije dost a pije mléko, neřeš. Krk bolí, dej jí 24-48 hod, aby to trochu přestalo bolet. Nebo zkus tekuté věci jako jogurt, přesnídávku.