Anketa

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
33315
27.7.08 12:10

Anketa

Zdravím všechny maminky, čistě pro statistické účely bych se chtěla optat jak to bylo s početím vašeho/vašich potomků. Zda šlo o plánované/chtěné přirozené početí, neplánované nebo umělé.

Nechci tímto kohokoliv pobouřit, rozzlobit ani nic takového. Jde mi pouze o čísla. Studuji na FF a chystám se na postupovky, moje téma je docela rozsáhlé a spadá do něj právě i problematika početí.

Děkuji moc za odpovědi.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
737
27.7.08 12:27

Tak já začnu… zaškrtla jsem neplánovaně -náhodou, i když to nebylo úplně tak…
miminko jsme určitě do budoucna chtěli, ale pořád byl tak nějak důvod to odsouvat… nakonec přišly zdravotní komplikace , které nás donutily to trošku víc řešit…
po prvním pokusu o IVF - v květnu, které se nepovedlo jsem naprosto neočekávaně, překvapivě a vůbec nevím kdy přesně(někdy v rozmězí června a července) přišla do jiného stavu naprosto přirozeně… Lukášek je chtěné, miminko od začátku, ale v této situaci nemůžu říct že až tak úplně naplánované– naplánovaný byl druhý pokus o IVF, ale až na srpen :wink: a to už se, naštěstí nekonalo…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
33315
27.7.08 12:34

Ještě jedna věc, vzhledem k tomu, že lze hlasovat jen jednou a dětí máte některé více, tak pls odhlasujte první a další dopište dolů.

Moc děkuji :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19296
27.7.08 13:27

Ahoj
Všechny 3 děti máme přirizeně,plánovaně a chtěné. Prostě jsme se konečně shodli,že chceme mimi,tak jsem vy:,–(ila prášky a „dělali“ jsme mimi. :wink: Po každé tak samo. :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Tattiana
27.7.08 14:07

:D :D ahojky, první i druhé chtěně. Hodně štěstí při studiu!!!

• Citovat
  • Upravit
78
27.7.08 14:15