Antidepresiva snížení dávky

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
1.12.21 22:15

Antidepresiva snížení dávky

Hezký večer, léčím se s poporodní úzkosti už 9 měsíc. Chci se zeptat, užívala jsem dávku antidepresiv 50g jednou denně, potom 100g a teď opět 50g, chtěla jsem totiž postupne přestat, jelikož jsem je už neměla. Jenže úzkosti se mi zase vrátili, může to být zmenšením dávky?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
160
1.12.21 22:25

Může to být snížením dávky.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
20325
2.12.21 11:04

Co na to říká tvůj psychoterapeut*ka?
Probrala si to s ošetřujícím psychiatrem?

Vysazovat léky jen tak, natož podle intenretu je cesta jak si nerochemii v mozku úplně rozjebbat a zajistiti si, aby ta jemnější psychofarkama která bereš teď přestala fugnovat a bylo potřeba to srovnat silnějšími léky s méně jijstým výsledkem.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2
2.12.21 12:17

Dobrý den určitě návrat úzkosti může souviset se snížením dávky léků, tohle určitě konzultovat nejprve s lékařem. Pokud však je Vaším cílem se medikamentů postupně zbavit, můžu Vám doporučit přírodní sumplementacni produkty, které umí dát psychiku do pořádku tak, že je možné postupně léky i vysadit, samozřejmě vše i pod dohledem ošetřujícího lékaře.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat