Antidepresiva, úzkost

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 05.03.19 15:14
Antidepresiva, úzkost

Ahoj, píšu anonymně… Protoze se za to stydím.
Uz několik let beru pram, citalopram 20mg…zacala jsem to užívat na to že mi bylo špatně když jsem jela někam od domu, pak jsem byla i měsíc doma a nedokázala vyjít ven. Měla jsem v tu chvíli když mi bylo zle stavy jako bušení srdce, zvracení, pálení na hrudi, hrozná úzkost a strach ze se zbláznim a další… Hodně se to zlepšilo a už jsem věděla co dělat když mi bylo špatně… Řekla jsem si že kdykoliv můžu jít domů a bude mi dobře.
Taky trpím už dlouho obsedantne kompulzivni poruchou.. Opakuji nesmyslné rituály..napriklad že třikrát sáhnu na topení.. To je taky v pohodě stím se dá žít.
Ale je to asi půl roku co antidepresiva neberu jak mám a zapomínám.. Nic mi nebylo.. Ale jakmile jsem je teď začala užívat zase pravidelně každý den tak se mi ty stavy vrátili a jsou ještě horší, je mi špatně i doma.
Ale co je nejhorší tak mám pocity jako že to nejsem já…cetla jsem něco na internetu a našla si že to může být depersonalizace a toho se tak šíleně bojím že to ani není možný.. Měla jsem takove stavy ale jen když mi nebylo dobře.. To znamená kdyz jsem byla od domova někde a trvalo to asi 10minut.. Teď to mám třeba celý den takové pocity.
Možná si to vsugerovavam ale hrozně se toho bojím že to mám a je mi z toho vždy špatně.
Může prosím někdo poradit? Děkuji moc

Reakce:
smoule.koule
Kecalka 431 příspěvků 05.03.19 15:24

Rozhodně není za co se stydět a ten nejdůležitějsí krok jsi udělala, tj.přiznala si, že máš problém. Rozhodně bych vyhledala odborníka, nechala se vyšetřit a určit správnou diagnozů a s tím spojené prášky a dávkování. Je to běh na dlouhou trať, ale pokud máš zájem se léčit, je to rozhodně dobře.
Držím palce.

fantomas019
Nováček 10 příspěvků 05.03.19 15:30

@smoule.koule
Já už sem ale dlouho léčím, vše ok
Až teď jak jsem je brala nepravidelne a zase začala brát jak mám tak to začalo. Mě zajímá jestli to odezní

fantomas019
Nováček 10 příspěvků 05.03.19 15:31

@smoule.koule
A odborníka jsem vyhledala už dávno chodím k lékaři :)

malá_holka
Extra třída :D 10227 příspěvků 05.03.19 15:33
@fantomas019 píše:
@smoule.koule
Já už sem ale dlouho léčím, vše ok
Až teď jak jsem je brala nepravidelne a zase začala brát jak mám tak to začalo. Mě zajímá jestli to odezní

doporučuju NIC nečíst na netu, veř mi, jen si tím ubližuješ. A myslím, že ty stavy jsou normalní, když jsi brala nepravidelně a teď pravidelně. prý je snad i důležitý je brat ve stejnou dobu :palec: tak si to hlídej

smoule.koule
Kecalka 431 příspěvků 05.03.19 15:36

@fantomas019 Tak pokud se léčíš a máš správně udělanou diagnozu, nevím, proč si ji hledáš na internetu. Odeznít to může, ale záleží na tom, abys brala léky tak jak máš a nehrála si s nima. Od toho je máš napsaný, aby ti pomohly. Tím, že je vynecháš, neplní svoji funkci. Znova brát jsi je začala po svém uvážení nebo po poradě odborníka?
A pokud chodíš už dávno k lékaři, nevím, proč hledáš rady tady na emiminu, kde tomu nikdo nerozumí, nezná tvůj aktuální stav, dávkování ani anamnézu. Ikdyž ti někdo napíše svoji osobní zkušenost, na tebe se vztahovat nebude.

Anny A
Kecalka 410 příspěvků 05.03.19 15:43

Zda se mi to spis jako panicka porucha. Prosla jsem si podobnym… antidepresiva ber proste si dej treba budik at nezapomenes a pokud ti nesedi leky urcite ti je lekar vymeni.
Jinak obsedatne kom. por. mam taky. Je to otravny ale naucila jsem se s tim zit. Nic si z toho nedelej :hug:

luciie88
Kecalka 104 příspěvků 05.03.19 15:49

Určitě konzultovat s psychiatrem, co píše AD. Já brala sedm let Asentru a pak mi už nějak přestala fungovat tak mi psychiatrička napsala Velaxin a je mi dobře. Takže třeba změna pomůže :kytka:

Nininka86
Nováček 1 příspěvek 05.03.19 18:52

Přítel bral taky antidepresiva a brácha taky,bracha ma dokonce ty samé úzkosti jako ty.zasel k psycholozce,dala mu antidepresiva a nějaké kapičky které si ma vzít zrovna když se tak cítí a ten hrozný stav by měl prý do 5 minut vymizet,ale kapičky ještě nezkousel,tak nevíme.každopádně přítel bral antidepresiva celkem nepravidelně.když se cítil dobře,tak vynechal a jeho stav se pak zhoršil.bral je pak jak ho napadlo,a když ho to dohnalo k lékaři tak mu řekl ze se musí opravdu brát pravidelně a pokud chceš vysadit ci přidat,tak vždycky po domluvě s lékařem a musí se ubírat postupně.prý se pak nesmí divit ze mu je tak jak je.Takže pokud si zapominala,bude to tím.zašla bych k odbornikovi,a on poradi.každopádně důležité je,brát je pravidelně a nevynechat.a myslím ze i nějakou dobu to trvá než opět zapůsobí ne?drž se a ať ti je co nejdřív lépe.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 06.03.19 14:07

Moc všem děkuju.
Já si taky myslím že to mám z toho jak jsem je zase začala brát pravidelně. Teda aspoň doufám že to je z toho :(

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.03.19 00:09

Jestli vám AD pomáhali, berte ještě chvíli dál, ono se to snad srovná. Každopádně by měl poradit doktor. Já je třeba nemůžu brát, bylo mi po nich tak zle, že jsem omdlela a rozbila si hlavu v koupelně. Od té doby nemůžu AD ani vidět a všech nových léků se bojím..

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 10.03.19 10:38

Mě pomohli už mi bylo dobre…ale jak jsem je zase začal brát každý den tak jak mám tak se mi to zhoršilo o dost

Váš příspěvek
Reklama