Antikoncepce, průjem v druhém týdnu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
KRISTYN78
Povídálka 20 příspěvků 12.02.18 15:36
Antikoncepce, průjem v druhém týdnu

Zdravím, holky,
chci se Vás zeptat. Bohužel se mi stalo, že na začátku druhého týdne v braní antikoncepci se dostavil průjem, bylo to cca 7 hodin potom, co jsem si tabletku vzala.
Chránily byste se jinak nebo byste to hodily za hlavu?

Děkuji :)


Reklama

Reakce:
 
KRISTYN78
Povídálka 20 příspěvků 12.02.18 15:46

Ještě bych dodala, že v ten den taky proběhl sex. Jinak beru pravidelně

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Aktovky do školy pro prvňáčky i ostřílené školáky

Prázdniny se pomalu chýlí ke konci a s blížícím se počátkem září nastává i... číst dále >

Naučte se cizí jazyk během mateřské. Snadno a bez učebnice

Domluvit se anglicky nebo francouzsky, než půjde vaše dítě do školy? Za dva... číst dále >

Články z Expres.cz

Wow! Takhle sexy Petru Kvitovou asi neznáte: Trumfla i slavné topmodelky!

Úspěšná tenistka Petra Kvitová (28) je ve skvělé formě. Aktuálně to dokazuje... číst dále >

Wow! Takhle sexy Petru Kvitovou asi neznáte: Trumfla i slavné topmodelky!

Úspěšná tenistka Petra Kvitová (28) je ve skvělé formě. Aktuálně to dokazuje... číst dále >

Články z Ona Dnes

Mámina péče už se nedala vydržet, říká Petr. Dětí jako on jsou tisíce

Některé děti prožijí víc, než mohou unést. Ozvat se není snadné. Je potřeba,... číst dále >

Třou se vám stehna o sebe? Pomohou pudry nebo speciální kalhotky

Letní počasí dokáže ženám s plnými křivkami způsobit i nepříjemnosti, o... číst dále >


Reklama