Reklama

Azalia - padání vlasů

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
petra432
Povídálka 33 příspěvků 04.02.17 15:46
Azalia - padání vlasů

Kolem třetího měsíce po porodu mi začaly strašně padat vlasy. Už jsou tak dvě třetiny pryč. :,( Napadlo mě, jestli nemůže být příčinou braní antikoncepce Azalia. Zkoušela jste některá vysadit a zlepšil se potom stav vlasů? Nebo se to spraví samo a nemusím vysazovat? Už jsem z toho fakt zoufalá. :(


Reklama

Reakce:
 
anivbl
Ukecaná baba ;) 1085 příspěvků 04.02.17 15:51

To nebude Azalii, po obou porodech mi ca po trech ctyrech mesicich zacaly priserne vypadavat vlasy, po chomacich. Pomohlo ostrihat a uzivat Biosil z lekarny. A azalii beru ted taky (po prvnim porodu ne) a vlasy mi nepadaji (ted je to osm mesicu od porodu)

 
Bezinka83
Zasloužilá kecalka 756 příspěvků 04.02.17 15:58

Mi nepomohlo nic, padaly asi 8 mesicu. Ted uz je to lepsi. Nechala jsem se ostrihat, brala Viaderm, Biosil a nakonec to byly jen vyhozene penize :-(

 
petra432
Povídálka 33 příspěvků 04.02.17 16:02

Právěže beru už 2 měsíce Biosil, matlám na hlavu Capillan a nic.. :?

 
ver82
Povídálka 48 příspěvků 04.02.17 16:08

Já ji právě kvůli tomu vysadila. Vlasy mi začaly padat až když jsem Azalii začala brát a to v šíleným množství, byla bych do pár měsíců plešatá. Po vysazení to bylo už po týdnu mnohem lepší :)

 
anoli30
Generální žvanilka 23855 příspěvků 04.02.17 16:16

Mě po porodu taky strašně padaly vlasy a přešlo to až tak po třičtvrtě roce.

 
Meeshab
Ukecaná baba ;) 1797 příspěvků 04.02.17 16:42

@petra432 Zajděte si na kožní, tam vám něco poradí a třeba i předepíšou. Mě teď padají vlasy taky dost. Kožní mi řekla, že si mám koupit Neocapil a předepsala mi (bez doplatku) Alpicort a k tomu ještě dvoje dělané kapsle (zinkové a methioninové). Uvidíme - snad to pomůže. Jo a moje holička zase říkala, že jí kožní předepsala sněžení. To je prý nějaká terapie tekutým dusíkem. Prý jí to dost pomohlo. Tak přeji hodně štěstí :-)

 
Ou
Závislačka 4986 příspěvků 04.02.17 16:58

Ne - je to porodem. je to zcela přirozené, nedá se s tím dělat nic jiného, než počkat, až dorostou nové.

Každý vlas má několik fází. - růstovou, která trvá několik let - vlas roste. přechodnou, kdy přestává růst a jen je ve vlasovém váčku- ta trvá pár měsíců. A pak klidovou, kdy ho pomalu vytlačí z váčku nový vlas- to bývá pár týdnů.

A hormonální bouře pří porodu u části vlasů ukončí růstovou fázi a přesune je do přechodné - no a teď začínaj padat. A prostě vypadaj.

Maximálně tak můžete začít brát nějaké doplňky kde bude křemík a zinek, aby ty nové rostly zdravé. Ale s těmi padajícími se prostě musíte smířit.

Nikdy po poprodu nevypadají všechny a dorostou po nich nové. Jen teda rostou maximálně ten 1 cm za měsíc, no.


Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Váháte, zda a kdy nechat děti očkovat? Udělejte si vlastní názor

Neublížím svému miminku očkováním brzy po narození? Otázku, kdy začít s... číst dále >

Co zařídit po porodu: Přehled do konce šestinedělí

Už se miminko klube na svět? Příjemnou novinku je potřeba nahlásit nejen... číst dále >

Články z Expres.cz

Gottovi volali, že letos Slavíka nedostane. Důvod? Rakovina a Ortel

Karel Gott a Lucie Bílá tuhle zprávu jenom těžko rozdýchají. Pořadatel ankety... číst dále >

Eva Decastelo: Komentují moje tlusté ruce? Musí mít chudý vlastní život!

Patří mezi nejkrásnější české moderátorky. I když před několika dny oslavila... číst dále >

Články z Ona Dnes

Co s úrodou jablek? Oslaďte si babí léto skvělým koláčem nebo štrúdlem

Jablek se letos urodilo požehnaně. Možná i vy přemýšlíte, co s kulatými... číst dále >

Co s vámi udělala? řvala po Výměně Kristýna na své děti a opustila je

O své minulosti Kristýna (23) z Výměny manželek mluvila málo. A když už, tak... číst dále >


Reklama