Bakalářská práce - problem s hľadaním vedúceho

Anonymní
28.9.20 22:01

Bakalárska práce - problem s hľadaním vedúceho

Ahojte mamičky, prosím potrebovala by som od Vás radu, hlavne od tých, ktoré už majú za sebou VŠ. Som študentka 5 semestra na vysokej škole a v tomto semestri si musíme zaregistrovať bakalársku prácu a osloviť vedúceho. Každý vedúci má vystavené predbežné všeobecné témy a my ho musíme osloviť s nejakým nápadom, aby nám bakalársku prácu mohol viesť. Ja som už oslovila strašne veľa vedúcich a nikto mi bohužiaľ ani neodpísal. Čas pre registrovanie bakalárskej práce je u konca a ja stále nemám vedúceho práce :(.. neviem si predstaviť, že by som kvôli tomu musela predlžovať štúdium, keď so známkami a s predmetmi som na tom veľmi dobre. Bohužiaľ len na tej bakalárskej práci mi to stojí :( Takže mňa by zaujímalo, či ste bola niektorá v podobnej situácií a či napríklad škola alebo garant oboru môže prideliť študentovi vedúceho práce, ak si žiadneho študent nezoženie. Myslíte, že je to možné prosím Vás? :( :( lebo potom už naozaj neviem čo mam robiť :think: :,( ďakujem a prajem pekný deň :kytka:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6971
28.9.20 22:11

Jsou to lidi ze školy? co se podívat přímo do kanclu a oslovit je? napsat znova email? Zavolat na sekretariát a poptat se?

pokud je to někdo z „venku“ tak psát nebo sehnat tel a oslovit napřímo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
28.9.20 22:20

@bublinek su to ľudia zo školy a ide o to, že je zakázané kvoli Covidu vstúpiť do školy takže fungujeme cez emaily alebo online konzultácia po predchozí domluve s vyučujúcim cez email :( ale mne nikto nereaguje :( pani zo študijného mi napísala, že MOŽNO by mi garant niekoho pridelil, preto by ma zaujímalo, či s tým má niekto skúsenosti ako to chodí :( ďakujem :kytka:

• Citovat
  • Nahlásit
31562
28.9.20 22:25