Bolest očí

17.12.19 17:07

Bolest očí

Ahoj, chtěla bych se zeptat. Už asi 4 měsíce mě bolí oči v nadočnicovém oblouku, bolest se střídá, občas je silnější a občas je slabší. Když přejdu do světlejšího prostředí začnou mě oči bodat a při pohledu do stran mě jakoby „táhnou“. Na očním jsem byla a všechno bylo v pořádku, byla jsem i na magnetické rezonanci a tam taky nic. Je to hrozně nepříjemné a těžko se mi s tím soustředí, nevíte někdo co by to mohlo být?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

4259
17.12.19 17:51

Moc čumíš do monitoru. Zkus léčbu tmou. Něco takového existuje. Oči člověka jsou oči pračlověka, prostě pračlověk nenajvýš čučel do ohně, někde u jeskyně. Prostě za tmy se líp orientoval, viděl za dne víc do dálky, v noci líp viděl hvězdy na obloze. Ten světelný smog je zrádný…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17.12.19 23:06

@Božislava No já se právě snažila ted koukat mín, ale bohuzel jelikož jsem studentka, tak se práci s počítačem moc nevyhnu. Ale i kdyz jsem to omezila na minimum, tak se moje problemy moc nezmírnily :(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4259
17.12.19 23:13
@Klára185 píše:
@Božislava No já se právě snažila ted koukat mín, ale bohuzel jelikož jsem studentka, tak se práci s počítačem moc nevyhnu. Ale i kdyz jsem to omezila na minimum, tak se moje problemy moc nezmírnily :(

Tak tu světloplachost musíš řešit jinde na očním. Já takhle prostřídala tři oční a ta třetí mi dala kapky.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
18.12.19 05:14

Možná se nějaká vada projeví až časem.
Před šesti lety jsem začala mít problémy v silnějším světle - hypermarkety v zimě bylo utrpení, v šeru jsem zase viděla špatně a doma si stále přisvěcovala. V létě mi zase vadilo slunce.
Po pár letech jsem začala mít problém při zaostřování. Nejdříve občas, potom trvale.