Brigáda a sirotčí důchod

Anonymní
27.6.22 14:46

Brigáda a sirotčí důchod

Ahoj, prosím anonymní je to citlivé téma.

Pobírám sirotčí důchod po svém zemřelém rodiči, do toho studuju VŠ a vydělávám si na brigádě na dpp. Ovšem dpp je 300 hodin za rok u jednoho zaměstnavatele, což mi teď bude končit, mám už odpracováno přes 280 hodin, takže koncem měsíce budu se smlouvou končit.
Jde pak jít samozřejmě na dpč, ale to je taky jen do 2500 Kč za měsíc, což nevím, zda se mi vyplatí. Ale u zaměstnavatele bych chtěla ještě zůstat, je se mnou na 100% spokojen a já s ním.
Jako příjemci sirotčího důchodu mi nemůže vzniknout podíl na sociálním pojištění, jinak mi sirotčí vezmou, to dopředu říkám

Co jde dělat jiného, než jít na dpč?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5949
27.6.22 15:42
@Anonymní píše:
Ahoj, prosím anonymní je to citlivé téma.

Pobírám sirotčí důchod po svém zemřelém rodiči, do toho studuju VŠ a vydělávám si na brigádě na dpp. Ovšem dpp je 300 hodin za rok u jednoho zaměstnavatele, což mi teď bude končit, mám už odpracováno přes 280 hodin, takže koncem měsíce budu se smlouvou končit.
Jde pak jít samozřejmě na dpč, ale to je taky jen do 2500 Kč za měsíc, což nevím, zda se mi vyplatí. Ale u zaměstnavatele bych chtěla ještě zůstat, je se mnou na 100% spokojen a já s ním.
Jako příjemci sirotčího důchodu mi nemůže vzniknout podíl na sociálním pojištění, jinak mi sirotčí vezmou, to dopředu říkám

Co jde dělat jiného, než jít na dpč?

Budeš muset najít jinou dpp, je to blbá situace.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
25897
27.6.22 16:23

Makat načerno :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101606
27.6.22 16:47

Dpc je do 3500. A jen tak mimochodem, z ceho vychazis s tim, ze nesmis mit ucast na pojištění?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1261
27.6.22 17:14