Bydlení mezi Prahou a Mladou Boleslaví

Anonymní
17.2.21 13:36

Bydlení mezi Prahou a Mladou Boleslaví

Ahoj, prosím o radu a tipy. Manžel pracuje v automobilce v Mladé Boleslavi, dlouhá léta jsme oba žili v Praze, já tam dosud studuji a teď řešíme bydlení. V Boleslavi bydlíme chvíli, ale chceme pryč, město se nám nelíbí a jsme tu nespokojeni, proto hledáme něco na půli cesty tak, aby on mohl dojíždět max hodinu z Prahy do MB a já abych mohla dojíždět do Prahy (jsem ještě studentka plus nějaké to kulturní využití).
Bydlela jsem ve Zbraslavi a Uhříněvsi, takže vím, jaké to je cestovat přes polovinu Prahy někdy i dvě hodiny.
Zvažuji třeba Brandýs nad Labem, Čelákovice, Lysou nad Labem atd. Budu ráda za všechny tipy. Samozřejmě bereme v úvahu i stěhování na sever Prahy, ale líbí se mi představa mít Prahu na dosah ruky a přitom tam tak úplně nebydlet :)

prosím o anonyma, informace o práci a soukromí.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7173
17.2.21 13:57

Ahoj,
kromě zmíněných připadá v úvahu ještě třeba Mělník (45 minut autem či vlakem do Boleslavi, stejný čas autobusem do Prahy, vlakem o 15 minut déle), zcela vážně bych ale zvážil Liberec. 36 minut autem po dálnici od MB, zdravé krásné prostředí, fajn město se spoustou vyžití, do Prahy skvělé spojení autobusem (či autem hodinu dvacet).

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
17.2.21 14:17
@Anonymní píše:
Ahoj, prosím o radu a tipy. Manžel pracuje v automobilce v Mladé Boleslavi, dlouhá léta jsme oba žili v Praze, já tam dosud studuji a teď řešíme bydlení. V Boleslavi bydlíme chvíli, ale chceme pryč, město se nám nelíbí a jsme tu nespokojeni, proto hledáme něco na půli cesty tak, aby on mohl dojíždět max hodinu z Prahy do MB a já abych mohla dojíždět do Prahy (jsem ještě studentka plus nějaké to kulturní využití).
Bydlela jsem ve Zbraslavi a Uhříněvsi, takže vím, jaké to je cestovat přes polovinu Prahy někdy i dvě hodiny.