Jsem studentka a ráda bych se odstěhovala od rodičů - zvládnu to

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.04.19 20:10
Bydlení v podnájmu

Ahoj,
potřebovala bych poradit. Jsem ve třeťáku na gymplu, je mi 18 a chci se odstěhovat od rodičů (v rámci zachování psychického zdraví-,,toxické” prostředí, otec cholerik, myslela jsem, že to vydržím, ale uz to nezvladam :zed: ) Kazdopadne nevim, jestli je dobrý napad bydlet v podnajmu/najmu, jednou chci mit vlastni byt a timhle zpusobem si nikdy nenasetrim (bydlim v Praze), taky uvazuju o spolubydleni, to by vyslo levneji. Z brigády bych si ten podnájem mohla dovolit,( ikdyz pristi rok maturuju, takze by to asi casove idealni nebylo) jenom nevim, jestli se to vyplati dlouhodobe… Proste nevim, co mam delat. Nevite, co by bylo nejlepsi reseni nebo jestli jsou treba i jine moznosti? :think: Budu rada za cokoliv :kytka:

Reakce:
Kriss Tina
Echt Kelišová 9499 příspěvků 01.04.19 20:14

Šla bych do toho spolubydleni, spousta studentů tak bydlí, ses samostatná, ale zároveň platíš zlomek peněz, které bys jinak dala za byt kdybys byla sama.

Kotatko03
Echt Kelišová 8426 příspěvků 01.04.19 20:14

Asi takto, ja dokud to slo vyuzivala jsem studentskych benefitu, na VŠ jsem bydlela na koleji (nejlevnejsi bydleni) a setrila, prislo mi nelogicke, platit si ve 20 podnajem abych mela komfort, kdyz to slo jinak, levneji a dalo se to. Radila bych ti neco podobneho, v tvem pripade tedy asi spolubydleni, ale jeste predtim si opravdu spocitej, jestli na to budes mit? Se vsim vsudy, nejen bydleni, ale i telefon, doprava, jidlo…

Monchichik
Echt Kelišová 7832 příspěvků 01.04.19 20:15

Tak určitě bude nejlepší varianta spolubydlení, rodiče ti budou muset platit alimenty, s brigádou to zvládneš.

Ou
Kelišová 6940 příspěvků 01.04.19 20:28