Být šťastná nebo mít peníze?

13
4.6.20 16:25

Byt šťastná nebo mít peníze?

Ahoj všichni. Studuji a bydlím ještě s mamou. Potřebuji ale brigádu. Naskytly se dvě možnosti. Jedna, kde bych vydělávala 12 tisíc měsíčně ale vůbec by mě nebavila. A pak je tady brigáda, kterou bych dělala i zadarmo, kdybych měla peníze. A v budoucnu se tomu chci věnovat. Ale měsíčně bych mela jen 3000.. A s přítelem mame v plánu spolu bydlet. Jenže s tou druhou brigádou bych to nedala. Co byste dělali na mem místě?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

13857
4.6.20 16:32

Vybrala bych si brigádu, která mě uživí. Ideály jsou krásná věc, ale složenky ti nezaplatí. A současně se dívej dál po něčem, co tě bude bavit víc.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
62
4.6.20 16:41

Sáhla bych nejdříve po práci, která ti dá větší příjem. Občas se člověk musí trochu obětovat. Časem to bude lepší. Má první brigáda byl úklid střídaček na hokeji. Krvavé flusance nebyl můj sen, ale občas jsme si chtěli dát i maso. Netrvalo dlouho a našla jsem si práci, která mě bavila. :palec:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
285
4.6.20 16:46

Tak určitě, tu první, časem najdeš lepší

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2183
4.6.20 16:48

Vzala bych tu za tři, víc peněz je určitě lákavý, ale když budeš dělat to, co dělat chceš v budoucnu, tak se ti to určitě vrátí. Já to kdysi rozhodla obráceně a litovala jsem toho :D. Rychlý peníze nebývají to nejlepší řešení. Kdybys neměla možnost volby a musela se sama uživit, tak není co řešit, ale někdy je lepší chvíli vydržet (tím myslím bez společného bydlení s přítelem) a věnovat se tomu, co ti za to stojí, než získat peníze na společné bydlení a být otrávená. Můj názor, samozřejmě každý to máme jinak. Pokud ještě studuješ, tak se prostě připravuj na to co chceš v budoucnu dělat.

Příspěvek upraven 04.06.20 v 16:50

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4.6.20 16:48

Našetři kačky a pak si dovol ten luxus „užívat si“. čtyřnásobek je už sakra rozdíl…

• Nahlásit