Cena nového e-shopu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.05.19 18:13
Cena nového e-shopu

Ahoj maminy,
tady se ví všechno a zkušenosti jsou tady taky ze všech možných oblastí, tak zakládám diskuzi, zcela atypickou pro maminkovský web. Plánuji založení e-shopu a potřebuji se rozhodnout jaké e-shopové řešení zvolit. Nejsem vůbec programátorsky zdatná, takže jsem oslovila programátora, který by mi s tvorbou e-shopu pomohl. Rozhoduji se mezi Shopify, Prestashop, Shoptet a E-shop rychle. Vy, co máte e-shop, můžete prozradit, kolik jste zaplatily za vytvoření e-shopu programátorovi na některé z těchto platforem? Klidně anonymně. Já jsem anonym kvůli rodině a kamarádkám, ještě jsem to před nimi nevybalila a než budu mít nějaké reálnější představy, tak ani nechci. Díky :)

Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.05.19 18:22

To hodně záleží jaké všechny funkce chceš :nevim: 50-100 tis? Já jsem chtěla poměrně specifický web-shop a vylezlo to na 130 tis :zed:

DanielaD
Ukecaná baba ;) 2016 příspěvků 14.05.19 18:25

To není tak jednoduché, kolik kdo zaplatil, ale CO to umí, jak se chová na webu…
tady ty šablony co uvádíš, k tomu nepotřebuješ programátora.

Pak tam musíš nasypat výrobky-obrázky, ale hlavně optimalizace SEO aj vychytávky, které jsou nezbytné, je to složité na vysvětlování. Kvalitní web - začátek stojí od cca 80 tisíc a víc

DanielaD
Ukecaná baba ;) 2016 příspěvků 14.05.19 18:26
@Anonymní píše:
To hodně záleží jaké všechny funkce chceš :nevim: 50-100 tis? Já jsem chtěla poměrně specifický web-shop a vylezlo to na 130 tis :zed:

to je běžná cena, za kvalitní web, nic přehnaného

DanielaD
Ukecaná baba ;) 2016 příspěvků 14.05.19 18:31

Taky zvaž, co budeš nabízet, všechno tady válcuje alza ap.
nezapomeň, na další nutné výdaje, bez nich web vůbec nedáš

• platit doménu, ta je levná