Cena za doučování ČJ

Anonymní
21.3.26 09:10

Cena za doucovani CJ

Uvazuju po letech zase zacit doucovat (ZS). Kdysi za 200/45 min, ale je to vic nez 10 let. Kolik platite nebo berete dnes? Prip. prosim napiste, jestli je to na zivnost, nebo bez. Diky.
Nejsem student, mam vystudovano plus dlouha leta praxe.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9023
21.3.26 09:17

Platím dvě učitelky, které připravují moje dítě na přijímačky. Obě jsou učitelky, berou 400 za 60 minut.. ale podle mě záleží na městě.
Koukni na FB, teď všude lidí shánějí a nabízejí doučování kvůli příjímačkam. Tam se dozvíš, kolik je obvyklé ve vašem městě.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
68941
21.3.26 09:40

Je tam strašný rozptyl, většinou v rozmezí 200-600 za hodinu, hodinu mají někde 45, někde 60 minut. Obecně záleží na lokalitě, poptávce o daný předmět, osobní kvalifikaci (student dostane méně než certifikovaný lektror), osobní odvaze, o kolik si říct, a taky o tom, kolik je kdo ochoten dát. Pro představu mrkni na doucuji.eu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35706
21.3.26 10:16

200 je málo a jestli si tím hodlas vydělávat tak samozřejmě musíš mít živnost a příjmy přiznávat, takže platit i daně a příslušné odvody.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6419
21.3.26 11:04

Pokud je přivýdělek nepravidelný, tak do 50000 Kč za rok, nepotřebuješ živnost.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6213
21.3.26 11:08
@Anonymní píše: Více

Koukněte na hlidacky.cz. Kdysi jsem odtamtud měla doučování pro syna. To bylo 350/hod., ale je to taky přes deset let.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
21.3.26 11:23

Dekuju za reakce. Prave ze to zalezi na tom, jestli se z toho odvadi, spousta lidi to dela bez dokladu, proto se ptam, jaka cena za jakych okolnosti.
Jsem v blizkem okoli Prahy, byl by to privydelek.
Kdysi jako studentka gymn. za 15 Kc/hod :lol: ale to byly rane devadesatky.

• Citovat
  • Upravit
35706
21.3.26 12:19
@ZuzaM píše: Více