Chci dítě - Co s tím?

Anonymní
5.11.24 19:29

Chci dítě - Co s tím?

Dobrý večer,

předem prosím o zachování anonymu, je to choulostivé téma. Chci se vyzpovídat, poradit..

Je mi 23 let, partnera v současnosti nemám, studuju pedagogický obor na VŠ a „brigádničím“ - jednou týdně kroužek angličtiny, různě doučuju a teď jsem jako home office začala překládat texty. Zatím jsem stále na koleji, na víkendy jezdím většinou domů.

S dětmi mi to vždycky šlo a v určitém věku přišel pocit, že bych chtěla to svoje vlastní. Myslela jsem, že to časem třeba odejde. Neodešlo. A když vidím maminky s dětmi, tak mě to i zamrzí, že nemám to vlastní :,( Ano, jsem si vědoma, co všechno to obnáší a že ještě nemám úplně stabilní život a to správné zázemí pro dítě, ale ta touha je šílená. Co s tím dělat? Poraďte něco aspoň do té doby než na to bude ta pravá chvíle…

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
zuzanka320
5.11.24 19:35

Tak ono se bez partnera těžko otěhotní :nevim: ….

Každopádně na tohle asi rada neexistuje. Proste jsi asi dospěla do věku kdy by si chtěla byt maminka. Ale jak sama píšeš, nemáš vhodné podmínky pro dítě. Tak co se třeba zaměřit teď hlavně na to? Zajistit bydlení, dodělat školu, najít si práci, chvíli si odpracovat (i skrz mateřskou - hodí se :lol: ), najít vhodného partnera :think:

Naštěstí ti je teprve 23, takže mas ještě času dost. Myslím to tak, že kdyby ti bylo 40, tak už by tolik času nebylo….

• Citovat
  • Upravit
16278
5.11.24 19:42
@zuzanka320 píše: Více

Přesně tak :pankac:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
27665
5.11.24 19:49

Půjčím ti děti na měsíc jako léčba to je naprosto účinný

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7221
5.11.24 19:50

Ještě máš docela čas si uspořádat hodnoty. Někde musíš bydlet, z něčeho žít.
To je asi nejdůležitější. Chlap se vždycky nějakej najde, pokud ti jde jen o ten vzorek.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
zuzanka320
5.11.24 19:52
@ka2ka píše: Více

Tak to je hodně ubohý….