Reklama

Cíl bakalářské práce

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

novade
Nováček 4 příspěvky 22.02.18 20:40
Cíl bakalářské práce

Dobrý den,
jsem studentkou oboru sociální práce na VŠ a právě máme období zadávání bakalářských prací. Chtěla bych psát o domácím násilí, vedoucí práce chce však hodně specificky daný cíl práce a já nejsem nějak schopna ho dát dohromady. Všechny práce, které jsem vždycky psala, byly na téma, které jsem dostala zadané a možnost svobodné volby tématu je pro mě spíš problémem než výhodou. Napadlo mě tedy se zde s vámi pokusit poradit. V praktické části bych měla zpracovat kvalitativní výzkum. Nenapadá mě však co presně bych chtěla konkrétně u osob trpících domácím násilím zkoumat, aby to bylo zajímavé a nové. Když jsem koukala na nějaké bakalářky, cíl jsem tam často specificky vytyčený nenašla a jednalo se převážně o rozšíření povědomí o domácím násilí apod.
Děkuji za vaše rady a připomínky.

Reklama

Reakce:

Senci
Povídálka 31 příspěvků 22.02.18 20:47

Co se zamerit na domaci nasili na muzich?

chaela
Ukecaná baba ;) 1089 příspěvků 22.02.18 20:50

Ahoj, tak já bych se asi úplně nepouštěla do tématu, u kterého nevíš, kudy se vydat. Trošku to na mě působí jako když je to nějaké zajímavé, moderní, nebo „všeobecně uznávané“ téma, a tak ses bez většího rozmýšlení rozhodla do něj pustit. Já jsem to podobně dělala u seminárních prací, vybrala jsem něco všeobecně známého a až když jsem začala psát, zjišťovala jsem postupně o tom informace a o nich potom psala. Ale u Bc bych doporučila dělat něco, o co se opravdu zajímáš, co tě během studia zaujalo a něco, o čem už pár informací víš.
Pokud se pletu, tak se omlouvám a doporučila bych pročíst pár studií, článků (z impaktovaných časopisů) a potom už to vymýšlení půjde samo.
Přeju hodně štěstí.

Novire
Neúnavná pisatelka 19793 příspěvků 22.02.18 20:57

Jakou metodu analýzy a sběru dat u toho výzkumu chceš použít?

Kelsey