Cipralex vysazení

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Mijta
Kecalka 109 příspěvků 12.05.19 22:03
Cipralex vysazení

Přeji hezký večer ???? Mám na vás dotaz…asi rok a čtvrt jsem brala cipralex a je to dva měsíce co beru půlku pilulky jednou za 3 dny a poslední týden se cítím šíleně unavená a slabá už jsem to nevydržela a vzala si teď 2 dny po sobě půlku tabletky a je to lepší…hned zítra volám doktorovi tak snad jsem neudělala chybu ale bylo opravdu zle.Jak jste na tom byli vy co jste vysadili? děkuji za odpověď

Reakce:
pampalin
Závislačka 4326 příspěvků 12.05.19 22:25

No, přinejhorším budete postupně vysazovat znovu. Ale možná jste se nejdřív měla domluvit s doktorem, než jste si dávku sama znovu zvýšila.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 12.05.19 23:16

Ahoj já když jsem vykazovala tento lék, také postupně, bylo mě opravdu hrozně zle…motala se mě hlava, bylo mě slabo, byla jsem unavená
Opravdu jsem byla překvapená co se to děje, trvalo to asi tři týdny.
Přeji ať vše dobře odpadne

Zuzanec
Kecalka 499 příspěvků 12.05.19 23:24
@Anonymní píše:
Ahoj já když jsem vykazovala tento lék, také postupně, bylo mě opravdu hrozně zle…motala se mě hlava, bylo mě slabo, byla jsem unavená
Opravdu jsem byla překvapená co se to děje, trvalo to asi tři týdny.
Přeji ať vše dobře odpadne

Mám zkušenost s Amytriptylinem, taky šílený měsíc jak chřipkové šťávy a motolice. Pak že jsou AD nenavykove že? :mrgreen:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.05.19 06:17

Ahoj, já jsem kdysi Cipralex vysadila ze dne na den, když jsem objevila vymoženost zvanou decinka vína. :lol: A kupodivu jsem žádné vedlejší účinky neměla, a to jsem trpěla celý život hlubokými depresemi a několikrát jsem to všechno chtěla i skončit. Decinka vínka a přešlo to. :mrgreen: Tím hlavně nenabádám k pití (!), každopádně obecně vím, že dávku, pokud přestáváš, by sis neměla zvyšovat. Teď se ti bude těžko dostávat zase zpátky na půl pilulky, na tvém místě bych se zeptala obvodní, zřejmě budeš zase pomalu dávku snižovat, nebo ti napíše nějaké léky, po kterých nebudeš unavená a malátná. :kytka:

Mijta
Kecalka 109 příspěvků 14.05.19 09:00

Moc vám děkuji za odpověď ;) tak jsem udělala chybu když jsem si to sama takhle zvýšila? To by ty stavy zase ustaly? Samy? :think:

Hvezda70
Stálice 95 příspěvků 15.05.19 15:29

Ja kdyz vysazovala po 3 letech tak sem snad dva mesice brala jen pulku(z celeho) a pak kdyz to bylo o. k. tak ob den pulku. A zadne vedlejsi priznaky jsem nemela. Urcite bych nevysazovala sama, protoze se tvuj stav muze jeste mnohem zhorsit protoze si nepripravila mozek aby zacal postupne sam makat. Urcite jdi za dr.

Váš příspěvek
Reklama