Cítím se na dně

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní  19.04.18 09:04
Cítím se na dně

Omlouvám se, asi se potřebuju jen vypsat.
Prac. poměr mi skončil během RD. V té práci mě sice vedoucí dusil, ale zase to bylo kousek od baráku. Vždy sem si plánovala, že druhé dítě budu mít max do let od narození prvního. I manžel to tak chtěl. Manžel si to však rozmyslel a druhé zatím (nebo vůbec) nechce. Říká, že za dva roky, ale podle mě se o tom jen nechce bavit tak to přesouvá. Malý nastoupil do školky a já hledám práci. Chtěla bych něco v oboru, na 2 pohovory jsem pozvaná až za měsíc, kdy končí sběr žádostí. Na radu známých jsem poslala žádost i na moje bývalé místo.
Malý byl ze začátku, ve školce jen do oběda, ale podle mé známé, která pracuje jako učitelka v MŠ je dobré, aby si zvykal už i ve školce spinkat.
Bydlíměv 2+1 na malým městě, snažíme se tu sehnat dům nebo větší byt, ale je to skoro nemožné. Málo nemovitostí, a když už tak předražené, a když už se něco najde (i když máme předschválenou hypotéku) nás vždy někdo předběhne. Nebo se manžel sekne, že to není to CO BY ON CHTĚL.
Je to zmatené tak to nějak shrnu. Toužila sem po druhém dítěti, známé kolem mě čekají už druhé nebo třetí a já se musím smířít s tím, že druhé třeba nikdy nebude. Jednou s podmínek, aby bylo druhé dítě, je podle muže větší bydlení. To už ale scháníme 3 roky a stímhle jeho přístupem mám dojem, že ani nikdy jiné bydlení nebude. Mám depresy s hledání práce. Tam kde jsem byla, jsem měla stres, ale zase vím, co se v té práci má dělat. Nebo hledat jinou práci, kde zas budu mít stres z toho, že budu dělat něco, co sem nikdy nedělala. Pracovat mi nevadí, jen ta nejistota v poslední době, která je skoro ze všech stran, mě ubyjí. Chybí mi malý (pro kterého je prý lepší, když už si v té školce zvyká) a ten zajetý stereotyp. Sem člověk, který se bytostně bojí změn a necítí se dobře v nejistotě :,(

Reklama

Reakce: