Co byste dělaly? Školka

Anonymní
24.9.22 01:01

Co byste dělaly? Školka

Ahoj prosím anonym nevím kdo sem chodí, díky
Ahoj všichni jsem toho teď plná a vůbec nemůžu spát. Teď v pátek jsem šla vyzvednout syna ze školky chodí tam první rok, má 3 roky takže v nejmladší třídě. Paní učitelka mi dala naši podzimní budu stim že ji jeden chlapec rozkousl na 2 místech, ale dodala k tomu že si můj kluk začal, že chlapce strčil. Což už jsem slyšela od září asi 2× že spolu měli nějakou potyčku a že prý můj syn si začal a chlapce strčil ale nic víc k tomu. Minulý týden když můj muž vedl syna do školky tak prý hned po příchodu k němu pribehl ten chlapec a začal ho pošťuchovat.. Jak mi paní učitelka předávala tu bundu tak ten chlapec pribehl ke mě a taky do mě strčil v tu chvíli jsem se pozastavila a všimla si že chlapec je trošku „jiný“ a zeptala jsem se učitelky jestli je chlapec nějak nemocný? Ne napřímo mi to potvrdila a řekla že to nemá jednoduché. Můj syn je sveraz a nenechá si nic líbit, takže si dokážu představit situace že chlapec za nim pobíhá nenápadně ho pošťuchuje a můj si co nedokáže absolutně odhadnout že chlapec může být" postižený " a prostě ho pak odstrčí.
Prosím poraďte jak situaci řešit, zaprvé co stou bundou? Mám ji chtít po rodičích zaplatit?
A zadruhé mám teď fakt strach, jako kdyby můj syn neměl bundu tak prijde s modřinama na ruce? Proč když učitelka viděla jak ho můj syn strčil a viděla že si začal proč je hned nedala od sebe a nechala synovi prokousnout bundu?
A proč takový „jiný“ chlapec je vůbec s tak malými dětmi ve třídě a ohrožuje je? :,(

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5374
24.9.22 01:14
@Anonymní píše:
Ahoj prosím anonym nevím kdo sem chodí, díky