Co koupit za léky

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
27.10.21 09:28

Co koupit za léky

Ahoj, dostala jsem od pojišťovny poukaz na 500kč do lékárny na zakoupení léků. Poradíte co koupit? Krémy doma mám, ráda bych něco když dítě bude nemocné, ať je to doma při ruce, ale nevím teda vůbec co koupit. Máme doma ještě i starší dítě- školkové, takže domu přitáhne každou chvíli něco. Co ve vaší lékárně nesmí chybět?
A ještě jsem se chtěla zeptat. Když se narodila starší dcera, tak si pamatuju, že jsem od lékaře dostala kapičky, každý den se jí musela myslím jedna kapka kápnout do pusinky. Teď už se tyto kapky nedávají? Je to už 5 let, tak už je to možná jinak..

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
65240
27.10.21 09:32

Za mě Panadol, Paralen, nurofen, fenistil kapky a fenistil gel.. tohle jede asi tak nejvíc..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11997
27.10.21 09:32

Vigantol, dává se pořád. Kup nějaký vitamíny.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
42
27.10.21 09:35

Jj Vigantol, déčko prostě…já takto nakupuji hlavně vitamínky, sirupy a tabletky na kašel

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
28022
27.10.21 09:35

Já mám pořád ještě doma v zásobě pro 5letou sirupy proti kašli - na suchý i na vlhký kašel

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6550
27.10.21 09:38

Příspěvek upraven 13.11.21 v 14:48

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15933
27.10.21 09:41

Ty kapky byl vitamin D, to davej dal.

Plus bych koupila vitamin C 1000 mg, to je zaklad lekarnicky.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26297
27.10.21 09:46

Ja mám v zásobě sirupy a čípky na teplotu, něco na kašel, na průjem, kapky do nosu, z doplňků vitamin D. Ono v lékárně ti i poradí co konkrétně vzhledem k věku dětí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6323
27.10.21 10:30
@JancaS84 píše:
Vigantol, dává se pořád. Kup nějaký vitamíny.