Co myslíte? Plaším zbytečně?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Teressska
Stálice 78 příspěvků 27.09.14 14:58
Co myslíte? HELP :(

Dobrý den, tato kategorie, do které jsem téma zařadila se mi snad vyhne, ale týka se jí můj dotaz. Minulý měsíc, den na to, kdy jsem dobrala poslední pilulku z platíčka (antikoncepci beru skoro 3 roky odhadem, tuto mám 3 měsíc nově) jsem měla s přítelem nechráněný sex. Uplně mi prostě vypadlo, že není pondělí, ale úterý, kdy už si pilulku neberu a dělám 7-mi denní pauzu. Samozřejmě jsem začala panikařit, ale uklidnilo mě to, že bych měla být chráněná i v té sedmidenní pauze a navíc jsem menstruaci dostala uplně normálně a normálně silnou. To mě zase uklidnilo. No jo, jenže.. 5 dní po tom, co jsem si zase načala další platíčko mě operovali se slepákem. Nic nenormálního, prášky beru normálně, nezapomněla jsem na žádnej, všechno OK. Ale teď po týdnu a 4dnech od první tabletky z plata jsem začala maličko špinit. Fakt prťavo, ani to tak nebylo špinění jako takový ten „sliz“ ale tmavý. Maličko ušmudlané kalhotky, nic víc. Ale umíte si představit jak panikařím. Koupila jsem si test, ale nevím, zda si ho mám udělat teď, aby měl správnou účinnost. Taky to mlže být „novýma“ práškama, nebo stresem z operace?.. Probůh poraďte mi a uklidněte mě :(.. Jsem uplně vyřízená. Myslíte, že plaším oprávněně? Nebo je to jen „prostě špinění“. Tento měsíc jsem ještě sex neměla hlavně kvůli té operaci. Moc děkuji za odpovědi :oops:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
martina.se
Hvězda diskuse 56918 příspěvků 27.09.14 15:00

@Teressska pokud bereš HA, kde děláš 7 dní pauzu, jsi chráněna samože i v těch 7 dnech. špinění bude spíš díky operaci atd..

kaja00
Extra třída :D 13532 příspěvků 27.09.14 15:02

No pro klid duse si test udelej ale myslim, ze to bude tou operaci.

Raduš.ka44
Kelišová 7193 příspěvků 27.09.14 15:02

Vůbec nechapu, proč panikaris. Doporucuji důkladně prostudovat pribalovy leták. Chráněna jsi i v pauze a spineni muze mít radu pricin, těhotenství je v tvém případě velice nepravdepodobne.

Příspěvek upraven 27.09.14 v 15:04

JayLee
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 27.09.14 15:03
@Teressska píše:
Dobrý den, tato kategorie, do které jsem téma zařadila se mi snad vyhne, ale týka se jí můj dotaz. Minulý měsíc, den na to, kdy jsem dobrala poslední pilulku z platíčka (antikoncepci beru skoro 3 roky odhadem, tuto mám 3 měsíc nově) jsem měla s přítelem nechráněný sex. Uplně mi prostě vypadlo, že není pondělí, ale úterý, kdy už si pilulku neberu a dělám 7-mi denní pauzu. Samozřejmě jsem začala panikařit, ale uklidnilo mě to, že bych měla být chráněná i v té sedmidenní pauze a navíc jsem menstruaci dostala uplně normálně a normálně silnou. To mě zase uklidnilo. No jo, jenže.. 5 dní po tom, co jsem si zase načala další platíčko mě operovali se slepákem. Nic nenormálního, prášky beru normálně, nezapomněla jsem na žádnej, všechno OK. Ale teď po týdnu a 4dnech od první tabletky z plata jsem začala maličko špinit. Fakt prťavo, ani to tak nebylo špinění jako takový ten „sliz“ ale tmavý. Maličko ušmudlané kalhotky, nic víc. Ale umíte si představit jak panikařím. Koupila jsem si test, ale nevím, zda si ho mám udělat teď, aby měl správnou účinnost. Taky to mlže být „novýma“ práškama, nebo stresem z operace?.. Probůh poraďte mi a uklidněte mě :(.. Jsem uplně vyřízená. Myslíte, že plaším oprávněně? Nebo je to jen „prostě špinění“. Tento měsíc jsem ještě sex neměla hlavně kvůli té operaci. Moc děkuji za odpovědi :oops:

podle me ti ta HA nesedi proto spinis - ja jsem spinila po Ha když mi nesedela nebo když jsem zkousela novou, tak nez mi sedla podle me to k tomu patri takze bud u ni zustat a doufat, ze se to ustalí nebo si rekni o jinou ale pokus jdi mela normalne ms, tak by jsi tehotna byt nemela a spineni neznamena, ze bys byla tehu ;) a nekdy staci opravdu vice stresu a zacne clovek spinit to je taky bezne takze pro klid si ten test klidne rano udelej ale dle me bude bilej jak lilie :kytka:

belik
Ukecaná baba ;) 1034 příspěvků 27.09.14 15:03

Já vůbec nechápu proč se stresuješ? :nevim: Leda by jsi patřila do toho 1%

Teressska
Stálice 78 příspěvků 27.09.14 15:06

Děkuju, docela jste mě uklidnily :)
Raduš Ka: Panikařím přesto, že jsem prostudovala příbalák a všechno, ale prostě i přes HA už prý kolik ženských otěhotnělo. Prostě se radši zeptám protože jsem plašan..
To, že mi HA nesedí je dost možné, už je nkolikátá v pořadí a pořád s tím jsou jen problémy. Teď míním zkusit NUVA ring, protože to, co mi dělaj tabletky je hnus.. Sice je Nuva taky HA, ale možná by to mohlo být lepší.. Uvidím. Ještě k tématu. Hlavně jsem tedy chtěla vědět, zda si test mohu u dělat i kdybych špinila ješt zítra. Někde jsem právě četla, že pokud je MS a nebo špinění, že je to neprůkazné.

martina.se
Hvězda diskuse 56918 příspěvků 27.09.14 15:08

@Teressska přes HA otěhotní hlavně ty, co ji berou blbě, vynechávají a pak spousta žen to má jako výmluvu, když chlapovi nakecají, že HA berou a ve skutečnosti neberou.. tu míru selhání mi dr vysvětloval jako promile ze všech, které to říkají :mrgreen:

Teressska
Stálice 78 příspěvků 27.09.14 15:11

Myslela jsem si to, že ty těhotné přes HA jsou ty, které to zobou jak lentilky :).. Tak jo, celkem jste mě uklidnily :)..

bozska-mrcha
Extra třída :D 10203 příspěvků 27.09.14 17:08

Hádám, že jsi před a po operaci dostala něco na ředění krve, tedy špinění či spuštění ms je naprosto normální

martulkasloník
Extra třída :D 12262 příspěvků 27.09.14 17:14

Pokud bereš nové prášky můžeš špinit. já přešla na nové prášky a druhý a třetí měsíc jsem špinila uprostřed cyklu, volala jsem na gyndu a bylo mi řečeno že je to proto že ty staré prášky měli jiný poměr toho hormonu a moje tělo si zvyká na nové prášky. jinak já jsem před operací taky špinila, a taky jsem špinila po letadle, nevím jestli přetlak nebo stres z prvního letu:)) jinak my sexujeme i v pauze sedmidenní a zcela běžně zapomínám si vzít ten první prášek takže máme i 8 denní pauzu a těhotná z toho za ty roky fakt nejsem :mrgreen:

martulkasloník
Extra třída :D 12262 příspěvků 27.09.14 17:15
@martina.se píše:
@Teressska přes HA otěhotní hlavně ty, co ji berou blbě, vynechávají a pak spousta žen to má jako výmluvu, když chlapovi nakecají, že HA berou a ve skutečnosti neberou.. tu míru selhání mi dr vysvětloval jako promile ze všech, které to říkají :mrgreen:

přesně tak, měla jsem několik kamarádek které tvrdili jak otěhotněly přes prášky…po letech se přiznaly že ne, buď to byla výmluva a prášky vysadily naschvál nebo fakt to braly blbě a zapomínaly

Teressska
Stálice 78 příspěvků 27.09.14 17:49

Tak jste mě fakt uklidnily :).. Já hned myslím na nejhorší :) Teda pro mě :).. Pro někoho to je to nejlepší, ale já fakt nee :).. Mě právě bylo divné, že první 2 měsíce nic a až teprve teď to špinění a právě jsem se bála, že třeba tím, že ty prášky beru (konkrétně tyhle jinak zobu už asi tak 3 roky).. 2a půl měsíce, že ještě třeba tam je nějak snížená účinnost v té pauze. No prostě jak by řekl přítel: „Jseš jak Spielberg“.. Vždycky prý vymyslím takový scénář situací, že by to ani ve filmu nevymysleli :)

martina.se
Hvězda diskuse 56918 příspěvků 28.09.14 09:11
@martulkasloník píše:
přesně tak, měla jsem několik kamarádek které tvrdili jak otěhotněly přes prášky…po letech se přiznaly že ne, buď to byla výmluva a prášky vysadily naschvál nebo fakt to braly blbě a zapomínaly

tak nějak.. ve skutečnosti je těch, které fakt poctivě braly HA, mizivé procento..

Bíluška
Kecalka 410 příspěvků 28.09.14 15:54

Ahoj, udělej pro klid duše test, ale podle mě je to HA. Jak už tady taky někdo říkal. Mně taky nesedla, špinila jsem a dokonce krvácela při pohlavním styku. Okamžitá výměna a byl klid! :)

Stránka:  1 2 Další »
Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Make-up pro děti: Legrace, nebo nebezpečí?

Těžko obhájíte, že se make-up hodí jen pro dospělé, když v hračkářstvích... číst dále >

Každá ponožka jiná na podporu lidí s Downovým syndromem

21. března je Světový den Downova syndromu, který bývá označován také jako... číst dále >

Články z Expres.cz

Dana Morávková: Kdyby manžel věděl, kolik mám kabelek, byl by rozvod!

I hvězda seriálu Ordinace v růžové zahradě Dana Morávková (47) má neřesti,... číst dále >

Youtuber Tary, který čelí kritice za chování k fanouškovi: Zvažuji trestní oznámení!

Jedna věta mu převrátila kariéru youtubera doslova naruby. Parkourista Taras... číst dále >