Jsem těhotná a studuji, co je třeba zařídit?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Cora4
Povídálka 30 příspěvků 21.12.17 11:56
Co zařídit - jsem těhotná, studuji.

Ahoj všichni! Čekám miminko, moc se na něj s partnerem těšíme, ale vůbec nevím, co všechno zařídit. Nějaké diskuse jsem pročetla, jsou ale už staré, tak nevím, jak jsou informace aktuální. Mám v hlavě spoustu otázek, snad mi poradíte :srdce:
Studuji, jsem ve 4. ročníku VŠ a letní semestr chci dochodit, pátý ročník bych ráda šla na ISP (individuální studijní plán) - tohle zařídím, o tom už nějaké info zjištěné mám a problém to není. Vzhledem k tomu, že ale studuji, nemám odpracováno - mám pouze brigádu na dohodu, 5 hodin týdně. Partner samozřejmě pracuje.

A teď - co zařídit?
Rodičák. Kam zajít (předpokládám, že na ÚP, ale kam :D) - mohu kdekoli? Trvalé bydliště mám jinde, než bydlíme. A na co se tam vůbec ptát (možná teď zním jako úplně blbá, ale já opravdu nevím, jak se co dělá)? Jak to bude tedy s rodičákem? Četla jsem, že může být napsán na otce dítěte, když matka nemá odpracováno, tam si dohodneme i výši a na kolik let - a podle čeho se to posuzuje?
Matrika. Kvůli jménu miminka - chceme, aby mělo jméno otce, to se zařídí jak? A rodný list miminka dostaneme kdy a kde?
Porodné. Dává se vůbec? A pokud ano, jak se o to žádá a jak to probíhá?

Časem mě určitě ještě něco napadne, tohle je jen tak, co mi teď leželo v hlavě. Děkuji za trpělivost a odpověď na moje otázky.. možná někomu přijdou hloupé, ale jsem v tomhle nová a nemám se moc s kým o tom poradit :)

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Cora4
Povídálka 30 příspěvků 21.12.17 11:59

A ještě mě napadlo. Strašně se mi zhoršila pleť, předtím to bylo skoro dobré, sem tam nějaký pupínek, ale teď jich mám hrozně na zádech, na prsou a pár na krku a obličeji :( Co na to zabírá?

Hedvikaaa
Kecalka 132 příspěvků 21.12.17 12:04