Coca Cola dvouměsíčnímu miminku

24.3.20 17:03

Coca Cola dvouměsíčnímu miminku

Ahoj,
dnes jsem potřebovala nutně k lékaři a protože jsem s sebou nechtěla brát svého dvouměsíčního syna, tak ho hlídala na dvě hodiny má známá. Podotýkám, ze má tři děti ve věku 3, 7 a 12 let, takže jsem jí ho v klidu nechala na hlídání. Vrátila jsem se od lékaře a seděla u stolu s malým v náruči a skleničkou Coca Coly se lžičkou a hned se mi chlubila jak malýmu dala asi 15 lžiček Coly na bolest břicha a že to krásně pomáhá. Myslela jsem si, že si dělá srandu ale bohužel to myslela smrtelně vážně a nepřišlo ji to absolutně divné. Mám teď strašný strach jestli mu to nějak neublizi, nezatíží ledviny nebo obecně tělo. Myslíte, že mám běžet k lékaři? Jsem zoufalá a mám o nej vážný strach.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

395
24.3.20 17:04
:zed: :zed: :zed: :zed: :zed:
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
12607
24.3.20 17:05

To snad nemyslíš vážně, že ne???

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6674
24.3.20 17:06

Nikam neběhej, syn to přežije. A známá je kráva, už bych jí dítě nesvěřila. :cert:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
24.3.20 17:07

Holky, bez komentáře. Byla bych moc ráda, kdybych to vážně nemyslela. Zajímalo by mě, jak je možné že její děti ve zdraví přežily…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
274
24.3.20 17:07

Kliid, je to jen cukr a voda a trocha barviva, lékaře neřeš, řekni jí, že si to nepřeješ a hotovo. Na rozladěný žaludek se chlazená cola, vybublinkovaná, používá, ale spíš na nevolnosti.. netuším, jak přišla na to, že mimi bolí bříško :lol:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2311
24.3.20 17:13

Tohle mi připomíná diskuzi, co tu bylo pár dní zpátky. Jak to dítě snědlo Lindt čokoládu a paní chtěla volat doktorce a řešila, co se může dítěti stát. Ach jo, kam se poděl zdravý selký rozum? :roll:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
15736
24.3.20 17:25
@whooro píše: