Dají se vydělat peníze online?

Anonymní
16.1.20 14:29

Dají se vydělat penize online?

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se dají vydělat peníze přes internet. Je mi 18 a doma pořád poslouchám jen to jak jsem strašně špatná atd. Chtěla bych se tak nějak osamostatnit, dokonce jsem si zkoušela vydělat peníze tím, že jsem malovala na značkové boty, no prostě custom boty. Bohužel se mi ty boty nedaří prodat tak jsem to vzdala a proto se ptám jestli není i jiný způsob třeba přes internet. Jelikož ještě studuji tak na brigády není čas. Předem děkuji za odpovědi.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5844
16.1.20 14:36

sbazar.cz, bazos.cz, fler.cz …

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3512
16.1.20 14:41

Jen pokud umíš něco, co se dá prodat, a co neumí každý.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1301
16.1.20 14:41

Co studuješ za školu, že na brigádu není čas? Mám 18 letého bráchu na gymplu a jednou týdně o víkendu chodí brigádničit do Lidlu, má z toho celkem slušné peníze. Já jako studentka dělala různé promo akce - hostesku, jak bývají v obchoďácích, na veletrzích atd. to byly také většinou víkendy a také je to dobře placené. Některé kamarádky chodily večer třeba za bar na plesy, diskotéky. Ty různé přivýdělky přes internet většinou za nic nestojí a ten čas s tím stejně musíš strávit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
16.1.20 14:53