Dát výpověď?

22.4.17 10:05

Dat vypoved?

Ahoj holky,

nedavno jsem tady zakladala diskusi, ze uz mam v praci vseho dost.
Tykalo se to donaseni podrizene. Nevim jestli jenom nejsem moc vztahovacna, ale uz proste citim ze nemuzu.
Pracuju jako zastup vedouci, ale pripadam si tam jako posledni pucflek. Vcera jsme meli kontrolu z vedeni. Psala jsem holkam jak to dopadlo. Vedouci me dost odbyla, ze se mam zeptat holek ze to nechce resit, protoze ma volno. A ostatni mi neodepisuji.
Na to, aby fotily lahev co jsem si nechala ve skladu a posilaly to vedeni na to cas maji. Ale aby mi rekly tak dulezite informace, tak to ne. Nemam skoro zadne volno, jsem unavena a v te praci se necitim dobre.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Reakce:

24Martina
22.4.17 10:10

Dej výpověď a jdi.Nebo te baví se tam trápit? Urcite najdeš něco lepšího :kytka:

• Nahlásit
  • Citovat
8100
22.4.17 10:10

Mají ostatní přístup k mailu? Mají vlastní adresy?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1612
22.4.17 10:14

Mela jsem to v praci podobne. Ted jsem otehotnela, tak se prace vyresila, ale rikam si, ze urcite bych priste uz na tehu necekala a zkoncila. Moje spatna nalada z prace se odrazela na rodine a to nestoji za to.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22.4.17 10:15

@Sany80s Maji. Psala jsem jim pres messenger a videla, ze zpravu si precetly.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8100
22.4.17 10:20

@Utrapena Oficiálně jim napiš do e-mailu.
Máš jako zástupce vedoucího oprávnění dávat vytýkací dopisy?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22.4.17 10:23

@Sany80s to bych musela kontaktovat nasi oblastni.
I kdybych jim poslala email, ze se mi jejich pristup nelibi, tak si z toho budou delat jak z lonskyho snehu. :,(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
634
22.4.17 10:25

Nebyla bych někde kde bych se cítila špatně, takže za mě ano! Jsi mladá jdi někam jinam :-)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22.4.17 10:31

Asi bych opravdu mela skoncit.