Dát výpověď nebo bojovat?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 14.12.17 20:06
Dát výpověď nebo bojovat?

Ahoj, chci se zeptat, co byste dělaly na mém místě. Jsem bezradná a naprosto rozčarovaná. Omlouvám se za sloh.
Nastíním situaci: Od září pracuji jako učitelka na nové velmi malé škole rod. typu. Předtím několik let jinde, naopak na škole velké. S ředitelkou osobní problém nemám, kolegyně neřeším, nejsme jedna krevní skupina, ale nemám problém. Nejsem konfliktní osoba. Ve škole panuje bohužel velmi liberární styl výuky a vůbec vztah k žákům (dle mě až příliš kamarádský, děti si mohou hodně dovolt a je jim to tolerováno), a to se také stalo kamenem úrazu. Dostala jsem na některé předměty 5. třídu. Je to asi 10 dětí, jedná se o malotřídku. Zapsala jsem se spíše jako přísná, zkrátka, děti si mne neoblíbily. (Jedná se o tuto třídu s ostatními nemám problém). Bohužel začaly z úst žáků kolovat zvláštní věci, které o mě vyprávěli před tř. uč. a před ředitelkou. První poslíček byl, že jsem dětem údajně řekla ať doslova “drží hu**bu”. Toto jsem nikdy nepoužila. Řešila jsem to, ale zametlo se to s tím, že je to slovo proti slovu, jejich třídní defacto věřila jim. Na mé straně vyloženě nikdo nebyl. Teď to vyeskalovalo, když měla ředitelka hovor s třídou. Řekli ji o mě následující věci: jsem prý nevychvovaná, používám hrubé vulgarismy(nebudu sem psát), dávám si nohy na stůl, nevšímám si jich a v hodině si hraju na mobilu. Nic z toho přirozeně není pravda, tel. v hodině používám jen jako časomíru. Nohy na stůl si nedávám ani doma, natož ve třídě. No, jednoduše, účelové výmysly. Řed. mi toto všechno vyjmenovala a řekla, ať si to s nimi vyřeším, promluvím. Že netvrdí, že lžu, ale, že jim v zásadě věří. V ten samý den opět jejich třídní triumfálním stylem řekla, že si na mě děti stěžovaly. Když jsem se jí ptala, jestli jim věři, pokrčila jen ram