Delší pauza - antikoncepce

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
41
13.9.12 02:16

delší pauza

Zdravím. Stala se mi nepříjemná věc. Minulou středu jsem dobrala poslední platíčko antikoncepce v balení, následovala sedmidenní pauza a ode dneška bych opět měla začít antikoncepci brát. Problém je v tom, že moje gynekoložka má dovolenou a ordinovat bude až příští středu. Je to moje chyba, neměla jsem vyzvednutí receptu nechávat na poslední chvíli, ale zkrátka to tak vždycky dělám :zed: Volala jsem hned praktickému lékaři, jestli by mi recept nemohl vystavit on, protože jsem od kamarádky slyšela, že někteří praktičtí doktoři tohle dělají. Bohužel mi oznámil, že k tomu nemá povolení či co :nevim: Netuším, co dělat. Byl by velký problém, kdybych mezi jednotlivými platíčky HA měla místo týdenní pauzy dvoutýdenní? Mohlo by se něco stát? Nejde mi o otěhotnění, HA beru hlavně z důvodu úpravy cyklu. Docela se bojím, abych si to v těle nějak nerozházela :roll: Děkuji za rady :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
212
13.9.12 04:15

Ahoj, podle mě musíš počkat do další MS a pak začít brát nové platíčko… když to neuděláš…logicky si rozhodíš zajety cyklus …ale jen si to myslím :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2926
13.9.12 06:20

Rozházíš si celý cyklus, dvoutýdenní pauzu bych nedělala… Tvůj gynekolog musí mít zástup, ne? V nejhorším případě bych zavolala na gynekologii do nemocnice, zda by ti ten recept nenapsali.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1900
13.9.12 06:36

Tak určitě má tvoje gynekoložka nějaký zástup (můj má asi další 3 doktory), takže bych určo zkusila zajít tam, za zeptání nic nedáš :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13119
13.9.12 07:09

Šla bych za jiným gynekologem a to co nejdříve - příp. bych je obvolala

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
535
13.9.12 08:35

Zašla bych na gyn. ambulanci v nemocnici.

• načítám...
  • Citovat