Deprese ze státnic

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
kacenka205
Povídálka 19 příspěvků 23.04.19 10:43
deprese ze státnic

Ahoj, za měsíc mě čekají státnice a už teď mám 5kg dole. Nemáte nějaký tip, jak se tolik nestresovat, nebo jak jste to prožívaly vy?
U mě je to horší o to víc, že studuji, co mě až tolik nebaví - cestovní ruch, respektive je to zajímavé, ale jsem dost introvert, mám v čr velmi dobrou stabilní práci, takže místo cestování jsem celou Vš pracovala, takže se už učím o celém světě z nich a videí. Mapy jsou pro mě noční můrou - od základky. Baví mě jen čistá ekonomie. Přitom mám vedle sebe holky, co jsou letušky, každý den jsou na jiném místě a i když na to kašlou, bojím se, že projdou tak nějak v pohodě. I když si na druhou stranu říkám, že já procházela vždy s vyznamenáním, prostě jsem „Dříč“.
Jak jste prožívaly statnice vy? A neznáte nějaké vitamíny na pamět? Díky

Reakce:
AjaF
Zasloužilá kecalka 714 příspěvků 23.04.19 10:50

Na paměť mi před 30 lety před statnicema mamka koupila žen šen Ginseng ampule. V lékárně jsou pořád. Jestli pomohly, nevím. Státnice mám.
Držím palce!

debra.morgan
Echt Kelišová 8194 příspěvků 23.04.19 10:54

Klid prosimtě. Neprožívala jsem to, nijak mě to nebralo. Chtěla jsem si tehdy koupit ginkobiobu, ale nakonec jsem nekoupila nic. Státnice mám. Druhý mě čekají za cca 7 měsíců, to mi připomíná, že bych měla začít něco psát :lol:

P4ja
Echt Kelišová 9110 příspěvků 23.04.19 11:05
@kacenka205 píše:
Ahoj, za měsíc mě čekají státnice a už teď mám 5kg dole. Nemáte nějaký tip, jak se tolik nestresovat, nebo jak jste to prožívaly vy?