Reklama

Dítě v brzkém věku

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Bia02s
Povídálka 14 příspěvků 20.01.17 14:36
Dítě v 15ti letech.

Zdravím holky, mám k Vám pár dotazů. No, jak bych začala. Asi začnu se školou, jelikož jsem si jistá, že tu bude plno rýpalů. Je mi 15 let, studuji na střední škole stravování a služeb první ročník, obor na 3 roky s výučním listem. Škola je s možností DÁLKOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ. Tak a teď k tomu hlavnímu. I přes to, že jsme se s přítelem chránili, jsem otěhotněla. Raději na začátek zmiňuju, že na potrat nechci. A to je můj první dotaz. I když už nejsem pod zákonem, ale nejsem plnoletá, může mi mamka potrat přikázat?
Přítel chodí do práce, vydělává cca.18-20 tisíc korun, takže jsem si téměř jistá, že po finanční stránce bychom to zvládli. Samozřejmě si uvědomuju, co všechno obnáší starání o miminko. A že to bude o něco těžši skrz to, že budu dodělávat školu, jelikož bez vzdělání být nechci. Uvědomuju si i to, kolik a jaké vyšetření budu muset podstoupit. Vím, že výchova není jednoduchá, že dítě stojí plno práce, nervíků, peněz. Jsme obeznámeni s cenami např. za základní výbavičku apod. Všechno máme zjištěné, propočítané. Upřímně řečeno, radši budu s malým či s malou doma a starat se, než abych létala po klubech a diskotékách, jak to většina slečen v mým věku dělá. Nikdy mi tohle nic neříkalo a myslím, že ani říkat nebude. Ačkoliv je přítel plnoletý, jeho maminka nám nabídla, že nám kdykoliv pomůže. Bohužel u mojí mamky mám obavy větší. Nevím, jak jí to říct. Snažím se přijít na šetrné sdělení, ale myslím že jiný způsob než jak se říká „na plnou hubu“ není. Tudíž další dotaz. Jak byste jí to řekly Vy, holky?
A co mě zajímá asi nejvíc.. může se to tahat po sociálkách, i když už pod zákonem nejsem?
Děkuji za přečtení, za jakékoliv připadné rady a všem maminkám, ať už nastávajícím nebo maminkám na plný úvazek, přeju hodně štěstí a pevný nervíky.