Divné období

Anonymní
13.3.21 18:44

Divné období

Cítím se mírně v depce, takovej ten pocit kdy je vše šedivé, zkouším dělat věci které by mě trochu nastartovali a dali zase kousek pohody, ale ani u nich necítím žádnou změnu, spis je to horší, protože vím že dřív mi to dělalo radost a teď nic, takže jsem z toho ještě ve větší depce. Mate někdy taky podobnou náladu? Nevim co s tím. Proste jen jsem. Dýchám, spím, ale nic víc, žádná radost ani snad větší smutek, že bych si poplakala.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
132
13.3.21 19:22

Ahoj, já jsem taky měla v životě takove období, minimálně 5×, trvalo zhruba měsíc, kdy jsem prostě jen jak ty pises „jen jsem byla“. Cítila jsem chvíle má úzkost, bezmoc, zoufalost, nic mě nebavilo, byla jsem prostě v depce a smutná. Je to hodně nepříjemný stav. Všechno vidíš černé, vše je špatně a hlavně vše jsem si tehdy brala osobně a myslela jen na špatné konce. Prostě hůř snad být nemohlo. A hlavně, v tu dobu jsem neměla být proc smutná. Měla jsem vše, přítel práce finance, dobré vztahy…
Musíš zvážit všechny faktory čím by to eventuelně mohlo byt. od skrytého nebo potlaceneho traumatu, zamyslet se třeba nad sny, které se ti zdají, někdy nevidíme že nás něco trapi-podvedome, až se sami sebe nezeptáme.
Každopádně to může být i z léků, napriklad léky na epilepsii tohle dělají, i jiné samozřejmě.
Každopádně ti přeji hlavně at se ti brzy obrati myšlení k pozitivnimu, a vidíš vše zase hezky a barevně. A hlavně, žádné trápení netrva věčně. :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
15996
13.3.21 20:04

1. přiznej si že máš nárok na to nebýt klubíčko manického optimismu uprostřed pandemie. Akceptovat to že je člověku debiltně a dovolit si to často docela pomůže to zvládnout.

2. Spíš než na donuení se k aktivě se soutřed na péči o sebe - dostatek ovoce a zeleniny kvůli vitamínu C, jakmile to jde tak chodit ven na sluníčko, dělat věci kterými o sebe pečuješ, které vzbuzují milé pocity - vůně, pěna, krém, masáž (klidně samo masáž nějakým přístrojem) atp.

3. joga - chvilku protažení a nějakého dechového cvičení ráno a večer - klidně jednoduchá desetiminutové věci překvapivě umí dělat zajímavé věci, pokud to člověk vydrží dělat alespoń obden tak čtyři, pět týdnů. Já mám moc ráda tuhle paní
https://www.youtube.com/…IsM9A/videos

4. deník vděčnosti. Večer si sedni a někam napiš alespoň jednu věc, za kterou jsi ten den vděčná a jednu věc, na kteoru se budeš během zítřka alepsoň trošičku těšt i kdyby to byla úplná maličkost typu dobrý kafe s čokoládovou pralinkou. Pozor na alkohol - mohl by pomoci, ale jako pokud by fakt pomáhal, tak spíš potřebuješ antidepresiva. Dlouhodobě pak to alkohol jen zhorší.

5. pro jistotu zkontroluj na orientační šǩále jestli už nejsí depka a únava není už za hranicí deprese, často se to blbě posuzuje jen tak podle sebe a nějaké varovné znaky v tom co píšeš vidím… http://www.cmhcd.cz/…va-stupnice/

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat