Dobrý golfáč pro 8měsíční

70
1.6.13 23:15

Dobrý Golfáč

ŽENY PORAĎTE JAKÝ GOLFÁČ NA CESTY… DÍTĚ 8 MĚSÍCŮ cca 9,5 kg začíná nám chodit prcek jeden, sporťák už máme tak potřebujeme něco na cestry… terén… náročný… kostky apod. samozřejmě i město! :-) Prostorný lehce ovladatelný s nánožníkem (a vůbec nevím zda je lepší mít ve předu 2 či jedno kolečko :-() a jsou i golfky s nafukovacími koly? :-D děkuji za rady jsem amatér :mavam: :mavam: :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8784
2.6.13 00:04

Švagrová má Chcicco Multiwai a spokojená. Mě neseděla rozdělená rukojeť. Blbě s emi řídil jednou rukou. Zvládne s tím i lesní cestu, dlažbu, silnice apod. Má větší kolečka. Dítě se dá dát do lehu na spaní. Dělají pěkné barvy a cenově dostupný. Ale na skládání není nejmenší. Díky kolečkám zabere místo. Sˇvagrová spokojená a jezdí s nimi od roka syna doteď, syn má cca 2,5 roku.

Já jsme zatím dobré golfky nenašla. Ráda uslyším taky rady. Já sháním něco se spojenou rukojetí. Nevíte o nějakých dobrých. Ideálně do terénu i města. Terénem myslím nezpevněná cesta, případně lesní cesta. Ne pooané pole. Potřebuji tam i košík na věci, případně dobrý sedák pro dítě, aby nesedělo zhrouceně.
Máte zkušenost někdo s tímto: http://www.inglesina.cz/…esina-otutto
Ale jen s tou částí golfek. Hluboký mám.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Run
20731
2.6.13 06:35

Za mě taky Chicco Multiway, je to držák :mrgreen: Jsou fakt stabilní, na rukojeti věším tašky, projede sníh! a v klidu se do něj vejde fusak.. Teď mají novinku Multiway Evo, sice dražší, ale vymakanější, odpružená kola, větší bouda.. Je fakt, že po složení je větší a že jednou rukou se dá řídit jen prázdný, takže je spíš pro jedináčky..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11408
2.6.13 06:51

S nafukovacíma kolama je tuším tfk joggster a pak nějaký baby jogger co si vzpomenu z hlavy, ale cena je jinde..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
877
2.6.13 07:11